• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
11

شفافیت یکی از مهمترین عوامل نظارت و کنترل عمومی است

  • کد خبر : 148276
  • 05 خرداد 1400 - 11:44
شفافیت یکی از مهمترین عوامل نظارت و کنترل عمومی است
هاتف سیستان و بلوچستان- فرماندار مهرستان گفت: مهمترین نتیجه شفافیت، کاهش انحرافات و اشکالات و لزوم پاسخگویی منتخبین و مسئولان است.

محمد رفیع دهواری فرماندار مهرستان اظهار داشت: در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در حوزه انتخابیه مهرستان فراهم شده است.

وی با اشاره بر اینکه استقرار ۱۳ صندوق اخذ رأی برای دو حوزه شهری مهرستان و آشار جهت انتخابات شوراهای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است، افزود: حدود ۵۸ شعبه اخذ رأی سیار برای جمع آوری در ۱۶۲ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات، استقرار خواهند داشت.

فرماندار مهرستان بیان داشت: در مجموع شهرستان ۷۵ شعبه ثابت و سیار ۶۲ حوزه فرعی، روستایی و ۲ نقطه شهری کار برگزاری انتخابات را دنبال خواهند کرد.

وی گفت: استقرار هیأت‌های نظارت و بازرسی، تأمین نیروی مورد نیاز در شعب اخذ رأی ثابت و سیار، تأمین نیروهای امنیتی و دیگر ظرفیت‌ها برای روز برگزاری انتخابات در این شهرستان پیش بینی شده است.

دهواری ادامه داد: نکته حائز اهمیت در این دوره از انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی به جهت شرایط حساس کشور است.

نماینده عالی دولت در مهرستان بیان کرد: انتخابات فرصت مناسبی است برای اینکه ظرفیت‌های سیاسی کشور با حضور حداکثری مردم به شکل بسیار کامل دنبال شود و ضرورت دارد گروه‌های مرجع در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، علما، معتمدین، نخبگان و جوانان کمک کنند تا شرایط حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات فراهم شود.

وی ضمن استقبال از ایجاد چالش شفافیت و شایستگی گفت: قطعاً به هر میزان کاندیداها در ارائه برنامه خود شفاف‌تر و صادقانه تر عمل کنند انتخاب برای مردم نیز راحت‌تر می‌شود و افراد کارآمدتر و بهتری انتخاب می‌شوند.

فرماندار مهرستان با اشاره به اینکه شفافیت یکی از مهمترین عوامل نظارت و کنترل عمومی است، تصریح کرد: مهمترین نتیجه شفافیت، کاهش شدید انحرافات و اشکالات و لزوم پاسخگویی منتخبین و مسئولان است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=148276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.