• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
13

اجرای مانور در فرودگاه زاهدان زمینه‌ساز مدیریت اتفاقات است

  • کد خبر : 148335
  • 18 خرداد 1400 - 9:12
اجرای مانور در فرودگاه زاهدان زمینه‌ساز مدیریت اتفاقات است
هاتف سیستان و بلوچستان- مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: با مانور اجراشده در فرودگاه زاهدان با استفاده از ماشین آلات موجود به صورت آموزشی آمادگی تیم‌های عملیاتی برای شرایط اضطرار کسب و فضا و بستر مدیریت اتفاقات به وجود می‌آید.

علیرضا شهرکی مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در حاشیه مانور فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اظهار داشت:امروز برنامه مانور در شرایط فرودگاهی سیستان و بلوچستان اجرایی شد زیرا فرودگاه زاهدان از فرودگاه‌های بین‌المللی و حساس در استان است و مسائل و احتمال تهدید برای پروازها و باند پروازی آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه با همت مجموعه شهرداری زاهدان و اداره کل حمل‌ونقل و راهداری اقدام ویژه‌ای براساس نظر استاندار سیستان و بلوچستان از سوی شورای تامین استان در فرودگاه زاهدان در حال اجراست افزود: پاکسازی محیط اطراف فرودگاه و باندها، ایجاد سیما و منظر زیبا و بررسی عوامل تهدیدکننده که امکان اتفاق در فرودگاه‌ها دارد از جمله این موارد و اقدامات است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با همت دوستان در مجموعه اداره کل فرودگاه‌های استان و همچنین سایر اعضای عضو ستاد مدیریت بحران شرایط ایمنی را در پروازها ایجاد خواهیم کرد زیرا فرودگاه به عنوان یکی از عوامل مهم در مسائل بحران، تامین امنیت و امدادرسانی همیشه تعریف شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=148335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.