• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5

مشکلات با پشت میزنشینی مدیران حل نمی‌شود

  • کد خبر : 149219
  • 02 آبان 1400 - 23:55
مشکلات با پشت میزنشینی مدیران حل نمی‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران باید مردمی باشند و با ارتباط قوی با مردم در میان آنان حضور میدانی داشته باشند و از نزدیک با مشکلات و کمبودها آشنا شوند.

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای مدیران ستادی استانداری سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) اظهار داشت: توانمندی و دانش، انگیزه و سلامت در کار، سه معیار مهم و اصلی مدیریت است که برای برون رفت از مشکلات و شتاب‌دهی به روند توسعه و خدمت هرچه بیشتر به مردم، باید علاوه بر این تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی، حضور در میدان، کار جهادی و ارتباط با مردم نیز سرلوحه کار مدیران باشد.

وی افزود: تحول و توسعه از اهداف مهم مجموعه نظام و دولت در سیستان و بلوچستان است بنابراین مدیران استان ابتدا باید اشاعه فرهنگ توسعه و پیشرفت را از خود شروع کنند و آغازگر حرکت توسعه در منطقه باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان سیاست‌های مهم دولت ادامه داد: مدیران باید مردمی باشند و با ارتباط قوی با مردم در میان آنان حضور میدانی داشته باشند و از نزدیک با مشکلات و کمبودها آشنا شوند.

مدرس خیابانی گفت: مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان و از ظرفیت بالای نیروی انسانی متخصص منطقه انتخاب می‌شوند و از مدیران می‌خواهم بدون ایجاد وقفه در امور بیشتر از قبل تلاش کنند.

وی تصریح کرد: توسعه در سیستان و بلوچستان باید در همه ابعاد رقم بخورد و نمی‌توان حوزه‌ای را نسبت به حوزه دیگر ارجح‌تر دانست به طوری که توسعه عمرانی بدون پیوست امنیتی امکان اجرایی ندارد و از طرفی اقتصاد و عمران و توسعه هم موجب ارتقاء امنیت و ارتقاء شاخص‌های معیشتی و اجتماعی و منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی، بیکاری، طلاق، اعتیاد و بزهکاری خواهد شد.

وی بر ارتباط بیشتر مدیران با رسانه‌ها و حمایت آنان از اصحاب رسانه تاکید کرد و خواستار بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای معرفی توانمندی‌های سیستان و بلوچستان و امیدآفرینی بین مردم شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.