• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با کمیته امداد امام خمینی (ره) حمایت می‌شوند

  • کد خبر : 149244
  • 05 آبان 1400 - 8:01
فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با کمیته امداد امام خمینی (ره) حمایت می‌شوند
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان گفت: این اداره کل در راستای پیشبرد مأموریت‌های سازمانی، مسأله‌یابی و حل مسائل از تولید آثار علمی دانشجویان، طلاب و پژوهشگران حمایت خواهند شد.

ضرغام رضایی مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان اظهار داشت: از تمامی اساتید، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، طلاب حوزه‌های علمیه ( سطوح معادل کارشناسی ارشد و دکتری) و پژوهشگران دعوت می‌شود تا در زمینه اولویت‌های پژوهشی نسبت به ارائه درخواست‌ها و آثار علمی خود اعم از پایان‌نامه، رساله، کتاب و مقاله به اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی و مراجع ارزیابی بیان کرد: مراجع ارزیابی رساله دکتری، کمیته های علمی – پژوهشی استان و دفتر مطالعات و پژوهش هستند و میزان حمایت نیز از پنج میلیون تا ۱۰ میلیون تومان بر حسب امتیاز کسب شده خواهد بود.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان ادامه داد: مراجع ارزیابی فعالیت‌های پژوهشی به‌صورت کتاب چاپ شده و طرح پژوهشی توسط کمیته علمی – پژوهشی استان و کمیته علمی – پژوهشی دفتر مطالعات و پژوهش است.

وی با اشاره به اینکه پایان‌نامه کارشناسی ارشد نیز توسط کمیته علمی-پژوهشی سیستان و بلوچستان ارزیابی می‌شود تصریح کرد: میزان حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تا حداکثر سه میلیون تومان است.

رضایی خاطرنشان کرد: اساتید، دانشجویان و طلاب علاقه‌مند به فعالیت‌های پژوهشی در این حوزه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۵۱۸۰۲۹ – ۰۵۴ تماس گیرند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.