• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:

نام نویسی افزون‌بر ۴۷ هزار سیستان و بلوچستانی در طرح جهش مسکن

  • کد خبر : 149507
  • 09 آذر 1400 - 9:14
نام نویسی افزون‌بر ۴۷ هزار سیستان و بلوچستانی در طرح جهش مسکن
هاتنف سیستان و بلوچستان _ مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: افزون‌بر ۴۷ هزار و ۷۳۹ متقاضی طرح جهش تولید مسکن از ۲۸ مهرماه سالجاری تاکنون در شهرستان‌های زیر پوشش این اداره‌کل اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند.

عطاءاله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اظهار کرد:  طرح جهش تولید مسکن که پیش‌بینی می‌شود ضمن خانه‌دار کردن دهک‌های پایین جامعه سبب اشتغال ۷۰ هزار نفر از افراد جویای کار سیستان و بلوچستان شود تا ۱۵ آذرماه جاری در ۱۳ شهر میرجاوه، دوست محمد، زهک، گُشت، زابل، نوک آباد، زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره‌کل ادامه دارد.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشات بیشترین آمار نام‌نویسی کننده در این طرح ملی با ۳۱ هزار و ۶۷۷ نفر به شهر زاهدان و هشت هزار و ۶۳۴ نفر به شهر سراوان اختصاص دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با اقدامات مطلوب صورت گرفته ساخت نخستین واحدهای طرح جهش تولید مسکن استان در قالب یک‌هزار و ۷۶ واحد از ۶ آذرماه جاری در شهرهای زاهدان و زابل آغاز شده است.

وی استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون، نداشتن مالکیت شخصی، متاهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا را از شرایط واگذاری مسکن در طرح جهش تولید مسکن عنوان کرد و افزود: به هنگام نام‌نویسی در سامانه طرح نهضت ملی مسکن هیچ محدودیتی وجود ندارد اما پس از نام‌نویسی و در مرحله استعلامات تمامی موارد به صورت دقیق بررسی می‌شود.

اکبری تصریح کرد: به دلیل وجود شرایط کرونایی و رفاه حال متقاضیان گرامی برای نام‌نویسی در سامانه https://saman.mrud.ir/ نیازی به مراجعه به دستگاه اجرایی خاصی نیست و این اقدام به صورت اینترنتی قابل انجام است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.