• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل ونقل باری سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 150055
  • 12 دی 1400 - 8:56
جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل ونقل باری سیستان و بلوچستان
هاتف سیستان و بلوچستان _ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: 3 میلیون و 113 هزار و 878 تن کالا با 188 هزار و 624 سفر باری در9 ماهه سال جاری توسط ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل جابجا شده است

تیمور باقری با بیان اینکه ۷۰ شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: فرآورده های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای گفت: وضعیت حمل و نقل عمومی جاده ای کالا در حال حاضر در سیستان و بلوچستان کاملا عادی و روان است.

وی گفت: در حال حاضر ۸ هزار و ۶۳۸ نفر راننده، ۶ هزار و ۶۷۲ دستگاه ناوگان در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای حوزه شمال سیستان و بلوچستان فعالیت می نمایند.

‌باقری با تاکید بر نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت شرکت های حمل و نقل از رانندگان خواست هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ بصورت شبانه روزی و یا با مراجعه به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر استان، جهت بررسی و رسیدگی اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.