• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

صندوق کارآفرینی امید بیش‌از ۵ هزار فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان ایجاد کرد

  • کد خبر : 150093
  • 13 دی 1400 - 10:54
صندوق کارآفرینی امید بیش‌از ۵ هزار فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان ایجاد کرد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم‌نامه این صندوق با بنیاد برکت در استان برای بیش‌از پنج هزار نفر فرصت شغلی مناسب ایجاد کرده است.

غلامعلی صمصامی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش حمایتی صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در تلاشیم با تعامل دیگر دستگاه‌ها و اجرای تفاهم‌نامه‌های مختلف برای رشد اشتغال در استان گام برداریم.

وی افزود: از سال ۹۹ تاکنون براساس تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید با بنیاد برکت بیش از پنج هزار و ۳۰۰ نفر تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان دریافت کردند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشرو بودن این استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از محل این تفاهم‌نامه بیان کرد: تاکنون بیش‌از ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد چهاردرصد برای خود اشتغالی در اختیار افراد قرار گرفته است.

صمصامی گفت: سیستان و بلوچستان یک استان پهناور با منابع غنی در عرصه صنایع دستی، کشاورزی ودامداری بوده که بخش مهمی از این تسهیلات در این حوزه ها پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: بخش دیگری از تسهیلات این تفاهم‌نامه در اختیار افرادی قرار گرفته است که نیازمند ایجاد شغل‌هایی متناسب با نیاز روستای خود بوده‌اند همچون ایجاد فروشگاه، سوپرمارکت و خدمات اینترنتی که دریافت این تسهیلات برای شغل دائمی افراد کمک مناسبی بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.