• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
9

۷۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

  • کد خبر : 150800
  • 27 بهمن 1400 - 10:00
۷۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد
هاتف سیستان و بلوچستان _ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس استان با انهدام یک باند مسلح قاچاق موادافیونی،سه سوداگر مرگ را دستگیر و ۷۱۳ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند.

سردار احمد طاهری در این‌باره اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی به سرنخ‌هایی مبنی بر قاچاق محموله موادمخدر، از شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان به مرکز کشور دست یافته و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های زاهدان،سراوان و مهرستان اطلاع دادند.
وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های مذکور، با رصد مسیر تردد قاچاقچیان سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند قاچاق را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت تویوتا در  حال جابه جایی محموله موادمخدر در محور جنوبی به سمت شمال استان در  شهر زاهدان و سپس به عمق کشور بودند، شناسایی و آنان را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از طی مسافتی قاچاقچیان در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و در یک اقدام ضربتی قبل از هر گونه عکس العملی از سوی سوداگران در عملیاتی غافلگیرانه خودروهای آنها توقیف شد.
وی عنوان کرد: در این عملیات ضربتی با مجاهدت و جان فشانی تکاوران پلیس، سه سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی آنان مقدار ۷۱۳ کیلو و ۵۱۰ گرم مواد مخدر، شامل ۶۰۶ کیلو و ۹۳۰ گرم تریاک و ۸۰ کیلوگرم حشیش، ۲۶ کیلو و ۵۸۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین،شیشه و کراک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.
سردار طاهری با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق موادمخدر خاطر نشان کرد: غیور مردان انتظامی سیستان و بلوچستان با  اشرافیت و هوشیاری کامل با هر گونه فعالیت و تحرک در زمینه قاچاق موادمخدر به صورت مقتدرانه برخورد و اجازه فرصت به سوداگران مرگ را نمی‌دهند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.