• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
10

تعاونی‌های سیستان و بلوچستان برای بیش از ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کرده اند

  • کد خبر : 151401
  • 15 فروردین 1401 - 2:38
تعاونی‌های سیستان و بلوچستان برای بیش از ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کرده اند
هاتف سیستان و بلوچستان - سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: سال قبل با تشکیل ۸۴ شرکت تعاونی در سطح استان، ۱۶۳۳ نفر به عضویت آنها در آمدند.

حامد آرامش سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۲۵۳۷ شرکت تعاونی در سراسر استان در گرایش تولیدی، خدماتی، توزیعی و تولیدی توزیعی فعال هستند و این تعداد تعاونی، پنجاه هزار و ۴۱۷ عضو دارند و برای چهل و نه هزار و ۳۵۲ نفر نیز شغل ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه امسال بصورت جدی، مستمر و بدون اغماض بر عملکرد شرکت های تعاونی نظارت می شود، افزود: ۸۸۸ مورد نظارت قانونی در سال ۱۴۰۰ از طریق برگزاری مجامع عمومی و بررسی صورت های مالی بر تعاونی و اتحادیه های سیستان و بلوچستان انجام شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: علی رغم ادامه دار بودن شرایط کرونایی، بحث آموزش حضوری تعاونگران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیگیری و ۱۰ هزار و ۳۴۹ نفر ساعت دوره آموزشی با موضوعات حقوقی ، تخصصی و مدیریتی برای تعاونگران استان بصورت حضوری برنامه ریزی و برگزار شد.

آرامش گفت: در کنار آموزش حضوری، ۵۶۴۹ نفر ساعت آموزش مجازی سال گذشته برای تعاونگران برگزار شد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب با عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۱، توسعه فعالیت شرکت های تعاونی دانش بنیان متناسب با ظرفیت های منطقه ای خواهد بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.