• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
10

جوانان مطالبه‌گر نقش مهمی در توسعه و آبادانی چابهار دارند

  • کد خبر : 151760
  • 08 اردیبهشت 1401 - 3:13
جوانان مطالبه‌گر نقش مهمی در توسعه و آبادانی چابهار دارند
هاتف سیستان و بلوچستان - سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار گفت: جوانان مطالبه‌گر، آگاه به مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نقش مهمی در توسعه و آبادانی چابهار دارند و مسئولان پاسخگو از دیگر نیازهای اصلی برای توسعه سواحل مکران است.

جواد سپاهی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار در نشست صمیمی با جوانان شهرستان چابهار اظهار داشت: از نظرات و پیشنهادات تمام گروه‌ها و قشرهای مختلف مردمی به ویژه جوانان، نخبگان و دانشگاهیان استقبال می‌کنیم چون توسعه با همدلی، همراهی و همگامی مردم و مسئولان شکل می‌گیرد.

وی افزود: مسئولان در شهرستان چابهار به خبرنگاران، افکار عمومی و مردم پاسخگو باشند چنانچه نتوانند جواب مردم را بدهند خود استعفا داده و جا را برای شخصی با انگیزه و انقلابی خالی کنند.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار با اشاره به اینکه عمران و آبادانی و توسعه شهرستان راهبردی چابهار با همت جهادی و انقلابی مسوولان و ورود بخش خصوصی توانمند و ثروتمند میسر است، ادامه داد: چابهار با استعدادها، ظرفیت‌های تجاری، اقتصادی، گردشگری، کشاورزی و ترانزیتی می تواند آینده درخشان و نوید بخشی داشته باشد و علاوه بر توسعه این منطقه نقش مهمی در آبادانی شرق کشور و ایران اسلامی دارد.

سپاهی گفت: خبرنگاران مجاز هستند از تمام مسئولان گزارش و خبر تهیه و برای رفع مشکلات و معضلات تلاش کنند و مسئولان نیز موظف به همکاری و ارائه مطالب هستند در غیر اینصورت برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: اگر همه دست به دست هم بدهیم اعضای شوراهای اسلامی، شهردار، جوانان و مسوولان توانمند و پای کار ظرفیت‌های خوبی برای توسعه هستند و با توانایی هم نسبت به رفع مشکلات تلاش کنند.

وی با بیان اینکه میدان میوه و تره‌بار و پایانه اتوبوس‌رانی با برنلامه ریزی انجام شده در کمتر از ۶ ماه آینده راه اندازی تا بخشی از مشکلات توزیع میوه و تره‌بار مرتفع شود، خاطرنشان کرد: اینکه بعد از گذشت چندین دهه چابهار با جایگاه بالا هنوز میدان میوه و تره بار و پایانه اتوبوسرانی و یا حمل و نقل شهری نداشته باشد باید تاسف خورد.

وی بر تداوم جلسات هم اندیشی با قشرهای مختلف تاکید و خاطرنشان کرد: درب فرمانداری به روی قشرهای مختلف مردم باز است و از نظرات و پیشنهادات آنها برای رفع مشکلات و معضلات استقبال می شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.