• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

تشریح خدمات نظام در سیستان و بلوچستان ضرورت دارد

  • کد خبر : 152804
  • 25 مرداد 1401 - 12:55
تشریح خدمات نظام در سیستان و بلوچستان ضرورت دارد
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بر تشریح خدمات نظام در این استان تاکید کرد وگفت: برای معرفی و اطلاع رسانی شایسته خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم باید تولید محتوا صورت گرفته و از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در بیست و هفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان با بررسی دستورالعمل برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: با ارائه و دیده شدن خدمات نظام در این ایام با موج سواری و تحریکات دشمن مقابله شود.

وی افزود: دستگاه ها و سازمان های دولتی سیستان و بلوچستان، مستندات موثر و واقعی برای معرفی پروژه‌های کلان، جهت اقناع افکار عمومی را در نظر گیرند.

حسین مسگرانی دبیر شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان نیز با ارائه برنامه‌های پیشنهادی هفته دولت در حوزه اطلاع رسانی اظهار داشت: استقرار مدیران در ایام بزرگداشت هفته دولت با عنوان میز خدمت برای پاسخگویی و رفع مشکلات مردم در اولویت و دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: نکته قابل توجه و حائز اهمیت در معرفی خدمات نظام، تمرکز بر ادبیات و گفتمان مشترک در اظهارنظرها، مواضع و ارتباط با افکار عمومی ناظر بر شعارها، وعده‌ها و گفتمان دولت مردمی باید مدنظر قرارگیرد.

اهم دستور کار جلسه با ساختار، اهداف، سیاست ها و برنامه های اجرایی و رسانه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.