• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
6

استاندار سیستان و بلوچستان اربعین حسینی را تسلیت گفت

  • کد خبر : 153104
  • 26 شهریور 1401 - 14:03
استاندار سیستان و بلوچستان اربعین حسینی را تسلیت گفت
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن سالروز اربعین ابا عبدالله الحسین(ع)را به مردم این استان و به تمام آزادی خواهان جهان تسلیت گفت.

در پیام حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: حضرت امام حسین (ع) با شهادت خودشان زمینه ساز حرکت‌های بزرگی در طول تاریخ شدند که حرکت جهانی اربعین یکی از مهمترین آنهاست و این خون پاک موجب شد تا مردم آگاه و از ذلالت، گمراهی و غفلت خارج شوند.

وی افزود: اربعین حسینی تنها پیاده‌ روی به سمت کربلا نیست، بلکه یک پیام اجتماعی و تمدنی محسوب می‌شود که به همه نسل‌ها درس آزادگی و پایمردی می‌دهد.

 

دختران ۳۰ روستای منطقه دشت آبخوان صاحب مدرسه شبانه روزی شدند

 

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان امسال نیز به عنوان پایتخت وحدت اسلامی افتخار میزبانی از زائران اربعین حسینی را داشت که جلوه‌هایی زیبا از وحدت مسلمانان این استان در سطح جهان به نمایش گذاشته شد.

مدرس خیابانی گفت: البته مردم این سرزمین سالهاست که با میزبانی از زائران حسینی نشان دادند که محبت و عشق به امام حسین (ع) تنها مختص به شیعیان نیست بلکه در تمام مذاهب اسلامی این شور و شعور ریشه دوانده است.

وی افزود: اینجانب ضمن تسلیت این روز از درگاه خداوند متعال، توفیق خدمتگزاری خالصانه و گام برداشتن در راستای آرمان های حسینی را مسئلت می‌نمایم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=153104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.