• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

هیچ محدودیت سرمایه‌گذاری در نیکشهر وجود ندارد

  • کد خبر : 153513
  • 17 آبان 1401 - 11:13
هیچ محدودیت سرمایه‌گذاری در نیکشهر وجود ندارد

فرماندار نیکشهر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ محدودیتی در امر سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال در نیکشهر وجود ندارد خاطرنشان کرد: مردم استان ما ریسک‌پذیری پایینی دارند و اگر سعی شود با معرفی الگوی موفق این امر تحقق پیدا کند ما ادامه دهنده این راه خواهیم بود و تمامی ظرفیت ها را برای توسعه […]

فرماندار نیکشهر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ محدودیتی در امر سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال در نیکشهر وجود ندارد خاطرنشان کرد: مردم استان ما ریسک‌پذیری پایینی دارند و اگر سعی شود با معرفی الگوی موفق این امر تحقق پیدا کند ما ادامه دهنده این راه خواهیم بود و تمامی ظرفیت ها را برای توسعه اقتصادی بکار خواهیم گرفت.
مجیب حسنی در بازدید از شهرک صنعتی نیکشهر افزود: طی چند هفته اخیر موافقت اصولی پنج طرح اخذ شده اما موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که در مجموع نیکشهر نیاز به یک الگو سازی در امر تولید دارد.
وی اظهار کرد: متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی این شهرستان می‌توانند از تسهیلات چهار درصدی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی به منظور رونق تولید و اشتغالزایی استفاده کنند.
حسنی افزود: شهرک صنعتی نیکشهر در سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار همجوار محور ترانزیتی نیکشهر به ایرانشهر واقع شده و می‌تواند نقش موثر و بسزایی در اشتغالزایی و کارآفرینی و افزایش تولید داشته باشد.
وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در امر سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال در شهرک صنعتی نیکشهر وجود ندارد، افزود: دارا بودن ظرفیت اجتماعی و سیاسی، فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاه و ظرفیت‌های اقتصادی گوناگون در نیکشهر می‌تواند این منطقه را به یکی از نقاط تحول اقتصادی در استان در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در امر تولید تبدیل کند.
فرماندار نیکشهر با اشاره به مشکلات پیش روی شهرک صنعتی،بیان کرد: سعی شده تا جایی که امکان دارد موانع پیشروی سرمایه گذاران برطرف تا در امر سرمایه‌گذاری آماده واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=153513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.