• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

هدف دشمن در جنگ ترکیبی “تخریب خانواده” است

  • کد خبر : 153880
  • 08 آذر 1401 - 10:43
هدف دشمن در جنگ ترکیبی “تخریب خانواده” است
هاتف سیستان و بلوچستان -دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: تخریب نهاد خانواده هدف نهایی دشمنان ایران اسلامی در جنگ ترکیبی تحمیلی امروز است.

به نقل از ستاد امر به معروف و نهی از منکر، محسن اکبری با اشاره به جنگ ترکیبی نوین که امروزه به ملت ایران تحمیل شده، اظهار داشت: دشمنان ایران به خوبی می‌دانند که با جنگ نظامی و سخت راه به جایی نمی‌برند و توان ضربه زدن به ایران اسلامی را ندارند، به همین منظور جنگ ترکیبی نوینی را راه‌انداخته‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان افزود: عرصه جنگ امروز نرم و مجازی و شبیخون فرهنگی است و آنها روی تغییر ذهنیت‌ها و افکار عموم جامعه تمرکز کرده‌اند و از آنجا که زیربنای هر حرکت اجتماعی و فرهنگی و سیاسی خانواده است، این حرکت را نیز از خانواده‌ها شروع کرده‌اند، چرا که اگر خانواده در یک کشور تضعیف شود طبیعتاً جامعه نیز متزلزل خواهد شد.

وی گفت: مشغول کردن خانواده‌های ایرانی به موارد حاشیه‌ای، تزریق و تبلیغ فرهنگ غربی میان جوانان، سست کردن پایه‌های دینی و اعتقادی اسلامی، ناامید کردن به آینده روشن و گره زدن تحقق امیال و آرزوها به دولت‌های غربی جزو نقشه‌های دشمنان برای این ملت با محوریت تخریب و تضعیف خانواده‌هاست.

اکبری تاکید کرد: امروز بنگاه‌های شایعه‌‌پراکن و رسانه‌های متعدد غربی و استکبار جهانی با تمام توان و قدرت وارد کارزار واقعی شده‌اند که در این شرایط احیای امر به معروف و نهی از منکر جزو واجبات همه مردم محسوب می‌شود و هر کس در حد توان و بضاعت خود باید دیگران را نسبت به تهدیدات پیرامونی خانواده و جوانان آگاه کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افزایش سواد رسانه‌ای، علمی و بصیرتی، گسترش فرهنگ غنی امر به معروف و نهی از منکر، ترویج مطالبه‌گری صحیح توام با ارائه راهکار، برگزاری همایش و سلسله جلسات هدف محور روشنگری و دانش‌افزایی با کمک همه دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، انقلابی و پای کار آمدن رسانه ملی و سایر خبرگزاری‌ها و مردم بهترین راهکاری است که برای مقابله با این جنگ ترکیبی می‌توان پیشنهاد داد.

وی خاطرنشان کرد: ابتدا مردم باید نسبت به تهدیدات موجود به شناخت کافی و دقیق برسند و سره را از ناسره تشخیص دهند و سپس آموزش‌های لازم برای گذر از آنها را بیاموزند و در مرحله نهایی نسبت به آموزش دیگر اقشار جامعه گام بردارند که خوشبختانه تمام این اهداف در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و در قالب آموزش‌های چندگانه تخصصی و جلسات و همایش‌های متعدد در حال اجراست و باید حمایت شود.

اکبری ادامه داد: مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور پس از تحقیقات علمی و تخصصی متعدد و رصد و پایش شرایط موجود کشور و خطرات احتمالی آتی به این نتیجه رسیده‌اند که ایجاد وزارتخانه خانواده و جوانی جمعیت می‌تواند راهگشای مشکلات امروز و خنثی کننده توطئه‌های آتی دشمنان باشد که به حق نیز کاملاً صحیح و برخواسته از نیاز مردم است اما تحقق این مهم نیازمند عزم ملی دولت و ملت در کنار یکدیگر است و یک دست صدا ندارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان افزود: قطعاً هر طرح در ابتدا نقاط ضعف و قوت‌هایی دارد که با برگزاری جلسات تخصصی و بهره گرفتن از نخبگان علمی و فرهنگی و دولت‌مردان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نقاط ضعف به حداقل رسیده و به مرحله‌ای خواهیم رسید که طرحی ملی با تاثیرگذاری فراملی و بین‌المللی تدوین و نهایی شود.

وی خطاب به مسئولان و به خصوص مدیران ارشد استانی و ملی دولت، گفت: انتظار ما از دولت مردمی این است که با شرکت در کارگروه‌های تخصصی و شنیدن ایده و طرح‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و ارائه نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود، مسیر را هموارتر کرده و اقدامی اساسی برای حفظ کیان و حریم خانواده‌های ایرانی بردارند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=153880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.