• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

پنج هزار سامانه خورشیدی پنج کیلوواتی در منطقه شمال سیستان و بلوچستان نصب می‌شود

  • کد خبر : 157629
  • 01 تیر 1402 - 12:03
پنج هزار سامانه خورشیدی پنج کیلوواتی در منطقه شمال سیستان و بلوچستان نصب می‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: پنج هزار سامانه پنج کیلوواتی خورشیدی تا پایان سال جاری در منطقه شمال سیستان و بلوچستان نصب می‌شود‌.

مهندس محمد رئیسی در حاشیه نشست هماهنگی و آغاز به کار احداث پنج هزار سامانه خورشیدی حمایتی در منطقه شمال سیستان و بلوچستان به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی هاتف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث هزار سامانه خورشیدی انجام شده و سازمان ساتبا برنامه احداث ۱۱۰ هزار نیروگاه خورشیدی حمایتی برای اقشار کم درآمد کشور در سال ۱۴۰۲ را دنبال می کند که سهم سیستان و بلوچستان از این عدد ۱۵ هزار سامانه است.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های بی نظیر در حوزه انرژی‌های تجدید پذیر است، گفت: همکاری و تعامل مناسب بین دستگاه ها، سرعت اجرای کار و ظرفیت بی‌نظیر این استان در بخش انرژی های تجدیدپذیر، فرصت مناسبی را جهت سرمایه گذاری در این منطقه فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: این طرح با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، موسسه مردمی رسالت، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بسیج و استانداری انجام می‌شود.

رئیسی اظهارداشت: در این طرح اشخاص توسط نهادهای حمایتی معرفی و پس از ارزیابی و تایید توسط شرکت های توزیع برق نسبت به پرداخت تسهیلات و احداث نیروگاه اقدام می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح فرصت مناسبی برای تولید انرژی پاک، ایجاد اشتغال و حمایت از خانواده‌های این استان است. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سال گذشته هزار و ۱۶۳ کیلووات انرژی توسط نیروگاه خورشیدی تولید و سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار به سرمایه گذاران این بخش پرداخت شد. ‌

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=157629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.