• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
8

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای ایام اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی میرجاوه و ریمدان

  • کد خبر : 158124
  • 18 تیر 1402 - 9:46
اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای ایام اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی میرجاوه و ریمدان
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای برای ایام اربعین حسینی جهت بهسازی مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان دشتیاری، افزایش چشمه‌های بهداشتی، بازسازی، زیباسازی و منظر آرایی داخل پایانه‌ها اختصاص پیدا کرد.

داریوش امانی در نشست شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حفظ کرامت، تسریع در انجام امور و ارتقای سطح معیشت کارکنان از مهمترین اهداف و برنامه های این سازمان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ارایه کرد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و هیات همراه در سفر به استان سیستان و بلوچستان به منظور تسهیل در تردد زایران اربعین در سال جاری، از پایانه مرزی میر جاوه بازدید کرده و زیرساخت های آن از جمله تکمیل تجهیزات داخل سالن مسافری، اجرای سیستم روشنایی، نصب سایه بان و ایمن سازی محورهای منتهی به این پایانه مرزی را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین بازدید از عملیات درزگیری آسفالت محور زاهدان- میرجاوه که تا کنون برای ایمن سازی تردد در این محور، ۹ کیلومتر درزگیری انجام شده است، از سوی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان، نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خاش و میرجاوه و ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است، بررسی مراحل پیشرفت فیزیکی‌ احداث ساختمان راهدارخانه مرکزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان و آخرین وضعیت آن که ساختمانی با زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع در هشت طبقه و دارای پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد است، از جمله برنامه های دیگر سفر رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و هیات همراه به استان سیستان و بلوچستان بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.