• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
13

چابهار محور اصلی گفتگوهای دوجانبه هند و ایران

  • کد خبر : 15835
  • 21 دی 1396 - 17:29
چابهار محور اصلی گفتگوهای دوجانبه هند و ایران
چابهار به علت جایگاه استراتژیک و اهمیت آن، جایگاه مطلوبی برای سرمایه گذاران دارد و آنها را تشویق می كند تا در چابهار حضوری اثرگذار داشته باشند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، عبدالرحیم كردی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار گفت:چابهار محور اصلی گفتگوهای دو جانبه هند و ایران است و سمیناری به همین منظور و جهت ارتقای فعالیت های بازاریابی بندر چابهار در حال برگزاری است.
عبدالرحیم كردی در سمینار بررسی راهکارهای ارتقای بازاریابی بندر چابهار در دهلی نو گفت:ما ظرفیت های مناسب را برای چابهار ایجاد كرده ایم و به دلیل موقعیت های ویژه ای كه این منطقه دارد امادگی هر نوع مشاركت در هر نوع سرمایه گذاری را داریم.
مدیر عامل منطقه آزاد افزود: در سال های اخیر سرمایه گذاری در چابهار رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشته است؛ می توان گفت سرمایه گذاری در چابهار برای هر دو طرف مذاكره كننده حائز اهمیت است زیرا چابهار به علت جایگاه استراتژیک و اهمیت آن، جایگاه مطلوبی برای سرمایه گذاران دارد و آنها را تشویق می كند تا در چابهار حضوری اثرگذار داشته باشند.
وی ادامه داد:در آینده نزدیک با اتصال مسیر ریلی چابهار به افغانستان و اسیای میانه این امكان برای تجار و سرمایه گذاران فراهم می شود تا نسبت به ترانزیت كالاهای خود به این كشور ها از طریق بندر چابهار اقدام كنند و امیدواریم با توجه به حضور سرمایه گذاران كشورهای همسایه در منطقه،چابهار به قطب سرمایه گذاری در منطقه شمال خلیج فارس و دریای عمان تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=15835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.