• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
10

کار فقط محدود به جذب در دستگاه‌های دولتی نباید باشد

  • کد خبر : 159029
  • 01 شهریور 1402 - 19:11
کار فقط محدود به جذب در دستگاه‌های دولتی نباید باشد
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان وبلوچستان گفت: اقتصاد در سیستان وبلوچستان باید مردمی و فرهنگ کار در بین جوانان توسعه یابد.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، در دیدار با اعضای ستاد مردمی سازی دولت در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این استان به هیچ وجه محروم و فاقد امکانات نمی‌باشد، بلکه دارای ظرفیت‌ های فراوانی است که باید از آنها بهره کافی را برد.

وی افزود: وظیفه ستاد است که با انتخاب و بهره‌گیری از دستیاران فرمانداران جوان و توانمند، با کادرسازی و آموزش مدیران آینده با روحیه کار جهادی، به نظارت بر عملکرد مدیران فعلی پرداخته و به گفتگو با مردم گوش فرا دهند و با همکاری مسئولان و نهادهای ذیربط تلاش کنند تا مشکلات را حل نمایند.

استاندار سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه یکی از اولویت‌ های کاری این ستاد، نزدیکی به مردم و همراهی با آنهاست تا مردم آگاه و فهیم سیستان و بلوچستان در زمینه‌های تصمیم‌گیری، ایده‌پردازی، نظارت و اجرا به جایگاه ارزشی خود برسند؛ زیرا آنها ولی نعمت ما هستند و تمامی وظایف و مسئولیت‌ها زمانی ارزش دارد که به منظور کاهش درد و رنج مردم و افزایش آرامش روانی آنها تلاش نماییم.

کرمی گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان یکی از ظرفیت‌های گرانقدر استان باید بتوانند در آینده با تصمیم‌گیری‌ های ارزشی و جهادی خود به مردم خدمت نمایند؛ بنابراین ایجاد ارتباط میان آنها و امور جامعه اهمیت دارد.

وی تأکید کرد: یکی از مسائلی که باید متوقف شود، تمایل و پیگیری فراوان خانواده‌ها و جوانان برای ورود به دستگاه‌های دولتی است؛ در حالی که آنها می‌توانند با بهره‌گیری از خدمات دولتی و تسهیلات کم، بهره‌وری بیشتری را تجربه کرده و اقدام به کارهای خودکفایی نمایند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا، ایجاد فرهنگ کار درست و ایجاد تغییر در الگوی فکری جامعه باید به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=159029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.