• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

۸ منطقه سکونت گاهی جدید در نوار ساحلی مکران ایجاد خواهد شد

  • کد خبر : 159484
  • 16 شهریور 1402 - 19:07
۸ منطقه سکونت گاهی جدید در نوار ساحلی مکران ایجاد خواهد شد
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: در کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها، اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از هزار و ۹۲۸ طرح استان سیستان و بلوچستان مصوب شد.

مهرداد عرب اول، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان، درباره برگزاری سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این نشست، چند دستور کار مهم مورد بررسی قرار گرفت، از جمله اقدامات مؤثری که کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها برای توزیع اعتبارات سال جاری بین طرح‌های نیمه‌تمام، احداثی، تعمیرات و تجهیزات انجام داده‌اند.

وی افزود: در این کمیته، بیش از هزار و ۹۲۸ طرح مورد تصویب قرار گرفت که گزارش نحوه توزیع کامل اعتبارات آن‌ها در شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان ارائه شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: دستور کار دوم درباره تخصیص اعتبار به مبلغ ۹۵ میلیارد تومان از محل ردیف ۵۵۰ هزار جدول شماره ۹ قانون بودجه برای ساماندهی، مرمت و بازسازی آب بندان‌ها و هوتک‌ها در استان بود.

عرب اول گفت: بخشی از این اعتبار به شرکت آب منطقه‌ای و بخش دیگر به سازمان جهاد کشاورزی تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: دستور کار سوم مربوط به موارد ارجاعی از کارگروه امور زیربنایی بود که مهم‌ترین آن ایجاد ۸ منطقه سکونت‌گاه جدید در نوار ساحلی و منطقه مکران است. در این راستا، مواردی ارائه و ایرادات کار توسط مشاوران مطرح شد و اصلاحات لازم در جلسات آینده شورای برنامه‌ریزی مطرح خواهند شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=159484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.