• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
9

تدوین برنامه‌های درسی خاص برای مناطقی با شرایط اقتصادی و گردشگری ویژه

  • کد خبر : 15981
  • 16 بهمن 1396 - 12:50
تدوین برنامه‌های درسی خاص برای مناطقی با شرایط اقتصادی و گردشگری ویژه
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: دانش‌آموزان در چابهار با توجه به زمینه گردشگری که در این منطقه وجود دارد باید نسبت به سایر استان‌های حوزه گردشگری مطالعه متفاوت‌تری داشته باشند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با توجه به این که استان سیستان و بلوچستان  ظرفیت های بسیار زیاد گردشگری دارد برنامه شما برای رساندن استان به سطح کشور چه برنامه هایی دارید؟ گفت: در مورد گردشگری باید با سازمان گردشگری که متولی  آن است تعاملات بیشتری داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان چابهار جاذبه های فراوانی برای گردشگری دارد که متاسفانه این جاذبه ها مورد استفاده قرار نگرفته است.

بطحایی تصریح کرد: ما به سهم خودمان در آموزش و پرورش این آمادگی را داریم که تحت عنوان برنامه های درسی خاص برای مناطقی مثل چابهار که زمینه های خاص اقتصادی از جمله گردشگری را دارد، توجه جدی را در برنامه های درسی این دانش آموزان داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دانش آموزان در چابهار با توجه به زمینه گردشگری که وجود دارد باید نسبت به سایر استان های در حوزه گردشگری مطالعه متفاوت تری داشته باشند.

وی در پایان گفت: ان شاالله ما به جد این مسئله را دنبال خواهیم کرد تا، با تعامل بیشتر با سازمان گردشگری به نتیجه مطلوبی برسیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=15981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.