• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

بزودی فراخوان احداث ۸۰ جایگاه سوخت جدید در سیستان و بلوچستان انجام خواهد شد

  • کد خبر : 160727
  • 18 مهر 1402 - 19:04
بزودی فراخوان احداث ۸۰ جایگاه سوخت جدید در سیستان و بلوچستان انجام خواهد شد
هاتف سیستان و بلوچستان - قربانعلی مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از فراخوان احداث جایگاه سوخت جدید در سیستان و بلوچستان که طی هفته آتی صورت می گیرد خبر داد.

قربانعلی مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان اظهار داشت: بزودی فراخوان عمومی جهت احداث ۸۰ جایگاه سوخت بنزین، نفتگاز و سی‌ان‌جی در سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای مصوبات سفر معاون اول رییس جمهور و وزیر نفت به سیستان و بلوچستان، با حمایت ها و پیگیری های استاندار و مدیران ذیربط استان نتایج خوبی در زمینه احداث جایگاههای سوخت جدید در استان محقق شده و بزودی فراخوان احداث ۵۰ جایگاه سوخت سی‌ان‌جی و ۳۰ جایگاه سوخت مایع (بنزین و نفتگاز) انجام خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به لحاظ ساختاری در سیستان و بلوچستان شامل دو منطقه زاهدان و چابهار است ادامه داد: واگذاری و احداث این جایگاه‌ها در هر دو منطقه زاهدان و چابهار انجام خواهد شد و سهم منطقه زاهدان از این فراخوان ۲۹ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی و ۱۶ جایگاه سوخت مایع خواهد بود.

گفتنی است در صورت احداث و بهره برداری از این جایگاه ها دیگر معضل صف های طویل این استان پایان یافته و این رویای دیرینه مردم رنگ و بوی واقعیت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.