• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
6

شبکه جدید «سحاب» در صدا و سیما تاسیس شد

  • کد خبر : 163168
  • 28 آذر 1402 - 18:45
شبکه جدید «سحاب» در صدا و سیما تاسیس شد
هاتف سیستان و بلوچستان - سحاب بعنوان شبکه تازه‌ تأسیس صدا و سیما قرار است با ۲۴ سرویس زبانی در جهت ایجاد تصویر ذهنی صحیح و واقعی از ایران در اذهان مردم دنیا قدم بردارد.

شبکه سحاب گام جدیدی در برون‌ مرزی صداوسیما به‌شمار می‌رود که در جهت ایجاد تصویر ذهنی صحیح و واقعی از ایران در اذهان مردم دنیاست.

مأموریت این شبکه توجه به فضای مجازی و ظرفیت روایت‌سازی در آن در قالب‌های مختلف در اولویت این شبکه قرار دارد و تلاش می‌شود خرده‌پروژه‌ها و کلان‌پروژه‌های رسانه‌ای براساس اولویت‌های سیاستی در ۲۴ سرویس زبانی موجود در این شبکه به‌فراخور، تعریف شود و به مرحله اجرا برسد.

محوریت محتوایی در این شبکه، روایت ایران در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، معرفتی، اندیشه‌ای، تاریخی، سیاسی، اقتصادی و حوزه پیشرفت است و حول آن مسائل منطقه و جهان نیز مورد توجه قرار دارد.

فرم ارائه محتوا در این شبکه نیز بر پایه فرم‌های متناسب و مرسوم وب و شبکه‌های اجتماعی است و در برخی زبان‌های دارای اولویت به‌سمت تلویزیون‌های اینترنتی و در برخی زبان‌ها نیز رادیوهای آنلاین یا رادیوهای فرکانسی در دستور کار این شبکه قرار خواهد داشت.

حسین شیخیان به‌عنوان مدیر شبکه تازه‌تأسیس «سحاب» انتخاب شده است.

از جمله سوابق وی مشاور امور بین‌الملل معاون برون‌مرزی و سرپرست اداره‌کل آسیای میانه و قفقاز معاونت برون‌مرزی و پیش از این مدیر کارگروه مطالعات تبلیغ بین‌الملل پژوهشکده سازمان تبلیغات اسلامی بوده و مدیریت رسانه‌های مجازی اتحادیه رادیو تلویزیون‌ های اسلامی در مناطق شبه‌ قاره هند و شرق آسیا و جنوب شرق آسیا را نیز عهده‌ دار بوده است.

همچنین راه‌اندازی و هدایت مجموعه‌های مستقل فرهنگی و رسانه‌ای مختلف در عرصه بین‌الملل طی سال‌های ۱۳۹۰ تاکنون و نویسندگی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی مستندهای پژوهشی و تلویزیونی را در کارنامه دارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.