• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

زاهدان کاندید برگزاری جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی شد

  • کد خبر : 16321
  • 07 فروردین 1397 - 11:53
زاهدان کاندید برگزاری جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از برگزاری موفقیت آمیز سه دوره از جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی، اجرای چهارمین دوره این جشنواره به زاهدان اختصاص پیدا کرد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: چهارمین جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی از سری برنامه های شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام، تیرماه امسال مصادف با دهه کرامت در زاهدان برگزار خواهد شد.
وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: هدف از چهارمین دوره این جشنواره ترویج سیره و منش اهل بیت علیه السلام در قالب هنر و گرامیداشت و تقدیر از تولید کنندگان و طراحان آثار حوزه فرهنگ رضوی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بخش های این جشنواره را رقابتی و غیر رقابتی اعلام کرد و یادآور شد: جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی در رشته های آرم و نشانه و پوستر برگزار می شود.
مسگرانی با اشاره به اینکه مسعود نجابتی پدر گرافیک ایران دبیر تخصصی جشنواره است، افزود: دکتر محمد خزایی، مسعود نجابتی، سعید محمد شه بخش، مسعود شاکری و علیرضا خالقدادی اعضای هیئت داوران این جشنواره هستند.
این مقام مسئول با بیان اینکه هر هنرمند می تواند حداکثر ۵ اثر در هربخش به دبیرخانه جشنواره ارسال کند گفت: فرآیند ثبت نام در این جشنواره از طریق تارنمای شمس توس به نشانی http://sistanbaloochestan.shamstoos.irوportal.shamstoos.ir
انجام می شود.
مسگرانی اعلام کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دائمی جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی اول تیرماه سال جاری است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.