• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
6

تذکر استاندار سیستان و بلوچستان به غیبت مسئولان در ستادهای نوروزی

  • کد خبر : 16345
  • 13 فروردین 1397 - 13:59
تذکر استاندار سیستان و بلوچستان به غیبت مسئولان در ستادهای نوروزی
هنوز یک ماه از بازدید سرزده استاندار سیستان و بلوچستان به برخی ادارات و غیبت برخی مدیران نمی‌گذرد که امروز نیز در جریان بازدید سرزده از ستادهای خدمات سفر نوروزی در یکی از شهرستان‌ها، جانشین فرماندار و کشیک نوروزی شهرستان حضور نداشتند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید سرزده از وضعیت خدمات رسانی و عملکرد ستادهای خدمات سفرهای نوروزی تعداد دیگری از شهرستان‌های استان، خطاب به برخی از فرمانداران که بی انگیزه هستند و در در انجام وظایف کوتاهی می‌کنند یا کشیک های نوروزی آن‌ها در سطح شهرستان حضور نداشتند، گفت: در جهت تامین منافع مردم هیچ توجیه و خطایی را نمی پذیرم.
وی عملکرد ستادهای نوروزی در برخی مناطق را ضعیف ارزیابی کرد و تصریح کرد: بنده باید جوابگوی مردم باشم، از این رو اهل معامله با هیچ فرد یا جریانی نیستم و کوتاهی و خطاهایی که باعث تضییع حقوق مردم شود را به هیچ وجه نخواهم پذیرفت.
استاندار خطاب به فرمانداران و مسئولین با بیان اینکه هرگونه کم کاری، خیانت به مردم و انقلاب است، گفت: قبول کردن مسئولیت برای خدمت به مردم است و عرصه خدمتگزاری نباید محدود به ساعت و زمان خاصی باشد و تعطیلات نمی شناسد.
براساس این گزارش در جریان بازدید سرزده استاندار از ستادهای خدمات سفرهای نوروزی در یکی از شهرستان‌های استان، جانشین فرماندار و کشیک نوروزی شهرستان حضور نداشتند که باعث تذکر جدی وی به مسئولان شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.