• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

رژه نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان برگزار شد

  • کد خبر : 16462
  • 29 فروردین 1397 - 14:31
رژه نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان برگزار شد
همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح در زاهدان و چند شهر دیگر استان مرزی سیستان و بلوچستان رژه رفتند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، امیرسرتیپ دوم محسن تقی زاده فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان در آیین رژه نیروهای مسلح در زاهدان گفت: 29 فروردین یکی از ایام الله انقلاب اسلامی است که در این روز امام راحل(ره) با اعتماد و اطمینان به ارتش حیاتی دوباره بخشید.
امیرسرتیپ دوم محسن تقی زاده اظهار داشت: این روز یاد آور ژرف نگری و وسعت دید رهبر انقلاب در تثبیت و بقای ارتش است به طوری که جنجال معاندان و مخالفان ارتش را به مرز نابوی و انحلال کشانده بود.
وی با بیان اینکه امام راحل(ره) با پیوند ارتش به اقیانوس بیکران مردم آن را به یک ارتش الهی تبدیل کرد گفت: تشخیص درست، قاطعیت و شجاعت آن بزرگ مرد تاریخ در حفظ ارتش موجبات افزایش قدرت نظامی و توان نوپای این نظام الهی را فراهم کرد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان افزود: ثبات و امنیت پایدار همه جانبه و مثال زدنی امروز جمهوری اسلامی که مایه آرامش ملت، پیش رفتن کشور به سمت اهداف و آرمان های متعالی و درخشندگی آن در وضعیت پر آشوب منطقه شده مرهون نقش آفرینی سرنوشت ساز نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه و وحدت و هماهنگی این 2 سازمان به عنوان بازوان پرتوان و مقتدر دفاعی کشور است.
وی تصریح کرد: وحدت، همدلی و هم افزایی آحاد نیروهای مسلح در تحقق ماموریت های خطیر واقعیتی انکار ناپذیر است و همه نیروهای نظامی کشور آن را تکلیف شرعی و وظیفه سازمانی خود می دانند.
وی ادامه داد: امروز به مدد و لطف الهی و تحت منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب ارتش دژ مستحکم نظامی کشور و ملت ایران محسوب می شود.
وی افزود: ارتش هم امروز همچون ادوار گذشته همگام با سایر نیروهای مسلح برای مقابله های سخت و قاطع با بدخواهان جمهوری اسلامی دست بکار است.
وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت و حماسه آفرینی های فرزندان ملت، ارتش دلاور، سایر نیروهای مسلح، مدافع انقلاب و کشور در صحنه امنیت افزایی، صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور است.
وی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در موفقیت های ارتش جمهوری اسلامی افزود: رهبری معظم از ابتدای انقلاب در کنار ارتش بوده و همواره با ارائه راهکارها و رهنمود مسیر ارتش را شکل دادند به طوری که زمینه ساز چنین نیروی مسلح مقتدر شدند.
نیروهای مسلح در پایان این آیین از مقابل کلام الله مجید، تمثال بنیانگذار انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا رژه رفتند. آیین سان و رژه نیروهای مسلح همزمان با روز ارتش در شهرستانهای زاهدان، خاش، ایرانشهر و زابل برگزار شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.