• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
8

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان چابهار برگزار شد

  • کد خبر : 16465
  • 30 فروردین 1397 - 13:46
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان چابهار برگزار شد
برای جوانان شهرستان چابهار برنامه های دامنه داری طرح ریزی شده است که اجرایی خواهند شد، با قرار گرفتن موسسات مردم نهاد در همیاری ادارات شاهد اجرای برنامه های نوین برای جوانان در شهرستان خواهیم بود.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، عمر بلوچ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان چابهار با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان اظهار داشت: با اجرای برنامه های پررنگ و دنباله دار برای جوانان با توجه به مناسبت هفته جوان بتوانیم هویت واقعی جوانان را به نمایش بگذاریم.
عمر بلوچ گفت: در سال گذشته برنامه و طرح های اجرایی خوبی در حوزه جوانان نداشته ایم، لازم است با آسیب شناسی و هم افزایی مناسب، طرح های اجرایی خوبی را برای امسال ویژه جوانان طرح ریزی و اجرایی کنیم. امسال برنامه های هفته جوان را با برگزاری در شهر چابهار به بخش های مرکزی، پلان و دشتیاری اجرا خواهیم کرد تا گستره برنامه های هفته جوان را گسترش دهیم.
وی تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد قویی در شهرستان چابهار وجود دارند که میتوانند با فعالیت هایشان امورات سازمان ها دولتی را پیش ببرند که این امر مستلزم توجه و همکاری بیشتر ادارات دولتی با سازمان های مردم نهاد می باشد.
وی همچنین گفت: برنامه اصلی و محوری ستاد ساماندهی  جوانان اجرای جشن هفته جوان و تکریم از جوانان شهرستان چابهار می باشد که بدین صورت تمام دستگاه های دولتی از سه نفر جوان مجموعه تجلیل نمایند.
غلامرضا مجیدی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار اظهار داشت: دغدغه و طرح های مطرح شده در این جلسه به مقامات بالاتر ارجاع داده خواهند شد و مطالبه گری خواهیم کرد که نواقص و کاستی ها جبران شوند.
غلامرضا مجیدی گفت: نیروهای جوانی در  سطح شهرستان داریم که باعث تحرک، پویایی، بالندگی و توسعه جامعه ما هستند و خصوصا ” نیروی جوانی که صاحب دانش و آگاهی باشد، که عند قدرت، صلابت، کوبندگی و استحکام” در جامعه است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.