• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

۲ هزار سازمان مردم نهاد جوانان در کشور فعالیت دارند

  • کد خبر : 16566
  • 16 اردیبهشت 1397 - 21:10
۲ هزار سازمان مردم نهاد جوانان در کشور فعالیت دارند
وزیر ورزش و جوانان گفت: زمینه مشارکت جدی جوانان در امور مختلف فراهم شده به طوری که تعداد سازمانهای مردم نهاد جوانان از ۱۰۰ سازمان در چهار سال قبل اکنون به ۲ هزار سازمان رسیده است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در شورای اداری کاشمر از گسترش خانه های جوان خبر داد و افزود: برای فراهم کردن شرایط مناسب برای ازدواج جوانان، تسهیلات قرض الحسنه که در سال 92 حدود 30 میلیون ریال بود در 2 سال گذشته به 100 میلیون ریال افزایش یافت و امسال با دستور رئیس جمهوری و تصویب مجلس به سقف 150میلیون ریال افزایش یافت.
وی اظهار کرد: پارسال از یک میلیون و 290 هزار نفر متقاضی وام قرض الحسنه ازدواج به یک میلیون و 170 هزار نفر وام پرداخت شد و تلاش کردیم به تحکیم بنیان های خانواده کمک کنیم.
وی گفت: حدود 92 درصد افرادی که پارسال در سیستم بانکی کشور ثبت نام کردند، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت کرده اند.
سلطانی فر افزود: سقف وام قرض الحسنه ازدواج در کشور که در سال 92 حدود 29 هزار میلیارد ریال بود در سال گذشته به 120 هزار میلیارد ریال افزایش یافت و امسال نیز به بیش از 150 هزار میلیارد ریال می رسد.
وی اظهار کرد: در فرایند حرکت توسعه کشور باید توازن و تعادل داشته باشیم و رویکرد دولت تدبیر و امید نیز این بوده که بتواند در برنامه ریزی ها، توزیع منابع و مدیریت حرکت توسعه کشور توازن ایجاد کند، از این رو سفرها به مناطق شرقی کشور و استانهای محروم کشور بیشتر بوده است.
وی گفت: در سفر امروز هیات دولت به استان خراسان رضوی، فارغ از مسائل اقتصادی و افتتاح برخی پروژه های بزرگ در شهرستانهای سبزوار و نیشابور، تلاش شده است با حضور دولتمردان و مدیران اجرایی کشور، جهت ایجاد توازن و کاهش محرومیت ها قدم هایی برداشته شود تا زمینه رضایت مندی مردم فراهم گردد.
وزیر ورزش و جوانان افزود: امروز ایران تبدیل به کانونی شده که برای عزت و آزادی ملت های مسلمان و دفاع از مظلومان قدم بر می دارد.
وی اظهار کرد: اگر امروز رئیس جمهوری آمریکا می گوید برجام منافع این کشور را تامین نمی کند و کلاه سرمان رفته نشان می دهد که این دستاورد و توافق و تعهدی که بین ایران و جامعه بین الملل به وجود آمده تامین کننده منافع کشور است.
وی گفت: برجام توافقنامه بین ایران و آمریکا نیست بلکه بین ایران و جامعه بین المللی است که بعد از 30 ماه مذاکره فشرده طی یک فرمول برد برد انجام شده و به بخش عمده ای از خواسته ها و نیازهایمان رسیده ایم.
سلطانی فر افزود: هر چند آمریکا تهدید به خروج از برجام می کند اما تاکنون مجموع کشورهای اروپایی در مذاکره با دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران گفته اند که از برجام خارج نخواهند شد و به این معاهده پایبند هستند.
وی اظهار کرد: امروز دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که تعدادی از آنها در هیات حاکمه آمریکا جا پیدا کرده و طی سالهای گذشته حامیان منافقین بوده اند به دنبال این هستند که حیات جمهوری اسلامی ایران را تهدید کنند اما ما برای هر شرایطی خود را آماده کرده ایم و آمریکا چه در برجام بماند و چه نماند کشور را از نظر اجتماعی، اقتصادی و مسائل توسعه ای، مدیریت خواهیم کرد.
وی گفت: این حرکت سازنده و توسعه کشور با عزت و اقتدار استمرار خواهد یافت و هیچ قدرتی در مقابل اراده، عزم و عظمت ملت ایران نمی تواند بایستد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.