• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6

حضور کتاب خانه رمین در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران

  • کد خبر : 16588
  • 17 اردیبهشت 1397 - 23:51
حضور کتاب خانه رمین در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران
با فعالیت ها و نوآوری طرح ها برای گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی که انجام داده ایم مورد توجه و استقبال مراجعه کنندگان در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران قرار گرفته ایم.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، عبدالحکیم بهار مسئول کتابخانه روستای رمین شهرستان چابهار اظهار داشت: نمایشگاه کتاب تهران، نمایشگاهی متفاوت و مکانی مناسب برای معرفی و به نمایش گذاشتن فعالیت ها، دستاوردها و انتشارات جدید در زمینه کتاب و کتاب خوانی می باشد. هر ساله با دعوت اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی استان سیستان و بلوچستان در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران حضور داریم.
وی گفت: کتاب خانه روستای رمین تنها نماینده استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه کتاب تهران حاضر می باشد، اما استان های دیگر مانند یزد با 4 نماینده در نمایشگاه حضور دارند.
وی همچنین تصریح کرد: برای برپایی غرفه در نمایشگاه برنامه های زیادی در نظر داشتیم، بدلیل بعد مسافت متاسفانه نتوانستیم تمام امکانات و توانی های خودمان را در معرض نمایش بگذاریم با اولویت بندی، کتاب هایی که مورد نقد و استقبال قرار گرفته بودند و بنر فعالیت های خودمان را به نمایش گذاشته ایم که مورد استقبال مراجعه کنندگان قرار گرفتند و همچنین حضور ناشران و نویسندگان مطرح کشوری که با کتاب خانه رمین در ارتباط بودند شاهد جذب مراجعه کنندگان به غرفه دوستدار کتاب روستای رمین بودیم.
بهار با در نظر گرفتن کمبود امکانات و راه اندازی کتابخانه در روستای رمین افزود: ما با شعار “بدون بال پریدن” و نبود هیچ گونه امکانات خاصی طرح های مختلفی از جمله کتابخانه سیار، اردوی کتاب خوانی، نگهداری و مراقبت از کتاب، حفظ کتاب و … را برگزار کرده ایم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.