• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
9

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 16731
  • 27 اردیبهشت 1397 - 16:29
اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در استان خبر داد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گفت: در ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تامین برخی از کالاهای ضروری ، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از 25 اردیبهشت  در استان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
میرشکار تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب ، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی ، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی را از اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان گفت: اقلام نظارتی مورد نظارت این طرح شامل خرما ، برنج ، قند و شکر ، شیرینی‌های پرمصرف ، اقلام لبنی و پروتئینی است.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح گفت: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی ، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها ، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف باید آن را رعایت کنند.
نادر میرشکار افزود: ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت نیز همزمان با اجرای طرح شبانه روزی فعال است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، شکایات خود را از طریق شماره تلفن 124 اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.