• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
8

مرغ در شهرستان خاش با قیمت 7200 تومان عرضه می شود

  • کد خبر : 16734
  • 27 اردیبهشت 1397 - 17:11
مرغ در شهرستان خاش با قیمت 7200 تومان عرضه می شود
توزیع مرغ زنده با قیمت 7200 کیلوگرم در چند نقطه شهر خاش با مشارکت مستقیم مرغداران آغاز شد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، حمیدالدین یوسفی فرماندار شهرستان خاش اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی از سیاست های ارزشمند دولت است که افتخار می کنیم نیازهای مردم شهرستان را خودمان می توانیم تامین کنیم.
وی افزود: گام برداشتن در حوزه ایجاد اشتغال و تولید از وظایف همه اقشار جامعه و مسئولان است. تلاش همه ما باید بر این است که عنوان گران ترین شهر محو بشود و زیبنده شهر ما نیست که گرانی و سختی معیشت و مشکلات دیگر مردم ما را رنج بدهد.
وی گفت: حمایت از سرمایه گذاران مورد توجه دولت است اما در بخشی از کار مشکلات مردم را باید ببینیم و با اندکی گذشت و ایثار می توان امور را تسهیل کرد و بهترین و آسان ترین خدمات را ارائه داد. بر طرف کردن التهاب و نگرانی ها و برداشتن از دوش همدیگر با همکاری مسئولان و مردم و تولیدکنندگان مورد توجه است.
وی در پایان تاکید کرد: همه گزینه ها روی میز است و با اهرم های فشار می توانیم با متخلفان برخورد کنیم ولی مدارا کردن ها هم مدنظر است تا هیچ گونه آسیبی به فردی برسد.
مهدی اسماعیلی رئیس صنعت و معدن و تجارت شهرستان خاش گفت: نظارت و کنترل و پایش بازار مرغ و کالاهای اساسی با قوت آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه مرغ خریداری شده از مرغداری و مراکز عمده دیگر با هشتصد تومان سود حدود دوازده درصد قیمت تولیدی پیش بینی شده که بر حسب دستور اعضای کارگروه تنظیم بازار پرونده تخلف واحد های متخلف تشکیل شده اظهار داشت: در چند نقطه از سطح شهر مرغ زنده با قیمت جزئی 7200 تومان و در درب مرغداری 6700 تومان عرضه می شود.
وی افزود: کمک به حل مشکلات معیشتی مردم با بررسی قیمت ها از نقاط مختلف استان با همکاری و همراهی مسئولان مورد توجه است.
وی گفت: قیمت زولبیا و بامیه نیز در هر کیلوگرم 11 هزار تومان اعلام شده که 15 درصد کمتر از قیمت سایر شهرستان های استان است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.