• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
12

توزیع هزار سری جهیزیه اهدایی رهبری در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 16849
  • 09 خرداد 1397 - 21:24
توزیع هزار سری جهیزیه اهدایی رهبری در سیستان و بلوچستان
هزار سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های جوان و محرومان استان از امروز توزیع می شود.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، امان الله گشتاسبی جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق اظهار داشت: به منظور محرومیت زدایی و مردم یاری، هزار سری جهیزیه از سوی مقام معظم رهبری تهیه شده است و به زوج های جوان روستاهای محروم، مرزی و حاشیه شهرها که با همکاری قرارگاه های پنج گانه فرعی، نواحی بسیج سپاه سلمان، آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شناسایی شده اند اهدا می شود.
سردار سرتیپ دوم امان الله گشتاسبی افزود: 50 درصد این هدایا به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و 50 درصد دیگر به افرادی که در مناطق محروم با کمترین توان معیشتی زندگی می کنند و تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند اختصاص می یابد.
وی ادامه داد: اقلام تهیه شده شامل جارو برقی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، یخچال، سرویس ملامین 52 پارچه، کیف، سرویس قاشق و چنگال و سرویس ساعت است که برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد علاوه بر این اقلام، پنج قلم دیگر از جمله کتری، تلویزیون، پنکه کنترل دار، اتو بخار و کالای خواب هم تهیه شده است و در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) تحویل می شود.
 

 
وی تصریح کرد: این اقلام در مراسمی نمادین و بعد از رژه سراسری خودروهای حامل اقلام اهدایی رهبری در منطقه از میدان سربازان گمنام امام زمان(عج)، میان زوج های جوان و محرومان توزیع می شود.
وی خاطرنشان کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران، آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) مأمور هستند که به بهترین شکل ممکن طی مراسمی با تکریم این افراد، اقلام اهدایی رهبری را بدون هیچ گونه هزینه ای در منزل زوج های جوان و محرومان تحویل دهند.
وی اظهار کرد: با هدف تبیین منویات مقام معظم رهبری در سال 97 با محوریت حمایت از کالای ایرانی، تلاش شده است تا برای حمایت از کالای داخلی، کالاهای ساخت کشور تهیه شود که عمده آن لوازم ضروری و اساسی برای راه اندازی یک زندگی مشترک است.
وی با بیان این که این روند امسال و سال های آینده با جدیت بیشتری دنبال می شود که سهم بزرگی بر عهده مردم و خیران منطقه است اضافه کرد: در طول سال های گذشته بیش از سه هزار و476 سری جهیزیه تهیه و به محرومان اهدا شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.