• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

واگذاری ساماندهی متکدیان در سيستان و بلوچستان به بخش خصوصی

  • کد خبر : 16918
  • 14 خرداد 1397 - 0:53
واگذاری ساماندهی متکدیان در سيستان و بلوچستان به بخش خصوصی
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار بر واگذاری طرح ساماندهی و غربالگری متکدیان به بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، محمدهادی مرعشی معاون استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان با تاکید بر اجرای جلسات کارشناسی و پیگیری مشکلات آنان گفت: اجرای موفق ساماندهی متکدیان و به نتیجه رسیدن این امر تنها با برگزاری جلسات و نشست ها میسر نمی شود چرا که در گذشته جلسات متعددی در رابطه با این موضوع گرفته شده و مصوبات به دستگاه ها ارجاع شد اما متاسفانه این مصوبات به عللی معطل مانده است.
وی افزود: شهرداری با توجه به توانمند نبودن در حوزه مالی نمی تواند این موضوع را آن طور که باید انجام دهد ، بنابراین سازمان قضایی و وزارت کشور برای تحقق این موضوع باید تخصیص اعتبار داشته باشد و همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز از محل اعتبارات استانی برای این امر ردیف اعتباری اختصاص دهد.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جمع آوری متکدیان و ساماندهی آنها باید براساس طرحی به بخش خصوصی واگذار شود و دستگاه های دولتی وظیفه نظارتی خود را در این امر انجام دهند.
وی تاکید کرد: طرح برون سپاری ساماندهی متکدیان ظرف یک ماه آینده از طریق مناقصه به بخش خصوصی واگذار شود .
مرعشی گفت: حضور تعداد زیادی از متکدیان در هر نقطه از سطح شهر چهره نازیبا و ناخوشایندی را ایجاد می کند ، این در حالی است که اغلب این متکدیان حرفه ای هستند و بارها دستگیر شده اند اما کسب درآمد چشمگير ، انگیزه ای برای برگشت مجدد آنها به این حرفه است که باید دستگاه قضایی تکلیف این گونه افراد را مشخص کند.
وی گفت: هر یک از دستگاه های اجرایی بر اساس دستور العمل و در چارچوب قانون باید آنچه را که در حیطه وظایف آنها تعریف شده انجام دهند و اگر در آیین نامه و مفاد قانونی گرهی وجود دارد برای رفع این موانع تلاش شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.