• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
10

اردوهای راهیان نور پاتک فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن است

  • کد خبر : 17302
  • 07 تیر 1397 - 12:31
اردوهای راهیان نور پاتک فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن است
اولین جلسه ستاد راهیان نور استان در سال جاری با حضور سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری و سایر اعضاء در استانداری برگزار شد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، محمد هادی مرعشی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: با توجه به تلاش دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای به انحراف کشاندن جوانان کشور، برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله اردوهای راهیان نور در واقع پاتک فرهنگی ما در مقابل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن است.
اولین جلسه ستاد راهیان نور استان در سال جاری با حضور سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری و سایر اعضاء در استانداری برگزار شد.
مرعشی گفت: به منظور صیانت و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان ؛ اردوهای راهیان نور همه ساله برگزار می شود.
وی با بیان اینکه تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان دفاع مقدس و نسل جوان امروز از اهداف مهم این برنامه است ؛ افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور فرصتی ارزشمند برای انتقال پیام شهدای معظم جنگ تحمیلی به جوانان امروزی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان می باشد.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد هفت هزار و541 نفر از استان سیستان و بلوچستان به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند و در سال جاری نیز برای اعزام ده هزار نفر برنامه ریزی شده است.
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری در پایان این نشست خواستار همکاری بیشتر دستگاههای اجرایی استان با متولیان امر برای اعزام حداکثری افراد به این برنامه عظیم ملی و معنوی شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=17302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.