• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

تشکیل پارلمان مشورتی بانوان سیستان وبلوچستان

  • کد خبر : 17920
  • 08 مرداد 1397 - 21:58
تشکیل پارلمان مشورتی بانوان سیستان وبلوچستان

نشست هم اندیشی بانوان استان با رویکرد بررسی مسایل اجتماعی با حضور مشاورین بانوان دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، در نشست هم اندیشی بانوان استان سیستان و بلوچستان که با حضور مشاورین بانوان دستگاه های اجرایی برگزار شد فاطمه فاضلی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری از تشکیل پارلمان مشورتی بانوان سیستان وبلوچستان خبر داد.
 
وی افزود: شناسایی و معرفی ظرفیت‌های بانوان سیستان وبلوچستان در تمامی عرصه‌ها، افزایش نقش زنان در نظام تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، ایجاد زمینه استفاده از زنان در حوزه‌های مدیریتی، ارتقاء سرمایه اجتماعی جامعه زنان و تحکیم بنیان خانواده اهداف تشکیل این پارلمان هستند . همچنین ما به دنبال شناسایی و معرفی ظرفیت‌های بانوان استان هستیم.
 
فاضلی در جمع مشاورین دستگاه های اجرایی بر همگرایی و همیاری میان دستگاهی تاکید و اظهار داشت: وظیفه ما در دفتر بانوان و خانواده ی استانداری هدایت راهبردی و هماهنگ‌سازی امور بانوان و خانواده در سطح استان و همچنین ایجاد زمینه رشد زنان و تأمین همه جانبه حقوق مادی و معنوی آنها و تحکیم خانواده است. وظیفه ما کار اجرایی نیست و به واسطه نقش حاکمیتی استانداری وظیفه ما نظارت و هماهنگی است.
 
وی نیز در ادامه از عملکرد دفتر بانوان و خانواده در ماه های اخیر گفت: سفرهای متعددی به روستاها و مناطق مرزی استان داشته ایم و برآیند این سفر ها لزوم توجه ویژه تر به بانوان استان است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=17920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.