• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

بستر لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی سیستان و بلوچستان وجود دارد

  • کد خبر : 17959
  • 10 مرداد 1397 - 13:05
بستر لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی سیستان و بلوچستان وجود دارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بستر لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان وجود دارد و علما باید برای جذب این سرمایه ها تلاش کنند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با علما، روحانیون و فرهیختگان شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: بستر لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوص در استان وجود دارد و علما باید برای جذب این سرمایه ها تلاش کنند.
 
وی ایرانشهر را به عنوان شهری دانشگاهی و مرکز ثقل جغرافیایی استان سیستان و بلوچستان برشمرد و گفت: باید از ظرفیت های طبیعی و نیروی انسانی این ‌شهرستان به خوبی استفاده کرد.
 
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دولت بسترهای لازم برای سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی را فراهم کرده که انتظار می رود علما و فرهیختگان نیز با تشویق سرمایه داران منطقه زمینه شکوفایی این استان را از لحاظ معیشتی و اقتصادی فراهم کنند.
 
وی با بیان اینکه دولت از بخش خصوصی حمایت می‌ کند، افزود: ظرفیت های خوبی در بخش های مختلف سیستان و بلوچستان وجود دارد که انتظار می‌ رود افرادی که توان مالی دارند در منطقه خودشان سرمایه ‌گذاری کنند.
 
نبی بخش داودی فرماندار ایرانشهر هم دراین مراسم گفت: دراین شهرستان ‌شاهد خدمات ارزنده دولت در حوزه گاز، راه آهن، مراکز آموزشی، بهداشتی و فرودگاه هستیم.
 
وی همچنین خواستار خرید تضمینی خرما، کاهش تعرفه برق، تامین سوخت چاه های کشاورزی، ارتقای ساختار ادارات وتسریع در بازسازی کارخانه بافت بلوچ شد.
 
همچنین حجت‌الاسلام ابطحی و مولوی کریم زایی امامان جمعه تشیع و تسنن ایرانشهر هم بیکاری، بی ثباتی بازار، بستن مرز و افزایش قیمت اجناس را از عمده مشکلات منطقه عنوان کردند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=17959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.