• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
12

مناطق آزاد در سیستان و بلوچستان ضامن تولید و اشتغال هستند

  • کد خبر : 17967
  • 10 مرداد 1397 - 13:24
مناطق آزاد در سیستان و بلوچستان ضامن تولید و اشتغال هستند

نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند و بخش مرکزی نیکشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان ضامن تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار هستند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، عبدالغفور ایران نژاد نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند و بخش مرکزی نیکشهر اظهار داشت: با راه اندازی منطقه آزاد سیستان در زابل بخش زیادی از مشکلات بی کاری و فقر در این منطقه حل می شود.
 
وی بیان کرد: ایجاد منطقه آزاد سیستان در نزدیکی مرز افغانستان می تواند به عنوان مکمل منطقه آزاد چابهار نقش بسزایی برای توسعه سیستان و بلوچستان نقش بسزایی ایفا کند.
 
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول ۲ سال اخیر تلاش های زیادی برای رایزنی با سایر نمایندگان برای توجیح و ضرورت ایجاد منطقه آزاد سیستان انجام داده ایم.
 
وی ابراز امیدواری کرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درک شرایط سیستان و بلوچستان که با خشکسالی و بیکاری دست و پنجه نرم می کند به ایجاد مناطق ویژه اقتصادی ایرانشهر، سراوان و منطقه آزاد سیستان رای مثبت دهند.
 
ایران نژاد ادامه داد: با تصویب مناطق ویژه اقتصادی و منطقه آزاد سیستان شاهد بهبود شرایط اقتصای، توسعه، اشتغال و افزایش تولید در سیستان و بلوچستان خواهیم بود.
 
وی گفت: ترانزیت کالا و حمل و نقل محصولات کشاورزی، مواد غذایی و مواد معدنی در سیستان و بلوچستان با ایجاد منطقه آزاد سیستان به عنوان مکمل منطقه آزاد چابهار رونق خواهد گرفت.
 
نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند و بخش مرکزی نیکشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا با تصویب منطقه آزاد سیستان شاهد فعال شدن محور شرق خواهیم بود که این امر به اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان کمک شایانی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=17967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.