• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
9

برخورد سختی با محتکران و گران فروشان می شود

  • کد خبر : 18214
  • 23 مرداد 1397 - 16:53
برخورد سختی با محتکران و گران فروشان می شود

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: با افرادی که اقدام به احتکار و افزایش قیمت خودسرانه کالاها کنند بر اساس قانون برخورد سختی با آنان می شود.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، نبی بخش داودی فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر اظهار داشت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تامین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولان مجمع امور صنفی، اداره صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های دست اندرکار وظیفه سنگینی را برعهده دارند.
 
وی افزود: با توجه به تخصیص ارز دولتی برای تامین کالاهای اساسی مقرر شد مباشرین و نمایندگان شهرستانی برای جذب ارز و تامین کالاهای موصوف به استان معرفی و نسبت به روند فعالیت شان توسط متولیان امر نظارت کافی و لازم انجام شود.
 
فرماندار ایرانشهر گفت: با توجه به افزایش سرسام آور برخی از اقلام مصرفی مردم از جمله برنج مقرر شد جهاد کشاورزی و صنعت و معدن ضمن پیگیری جذب سهمیه دولتی، نظارت جدی بر روی قیمت ها داشته باشند.
 
وی بیان کرد: با توجه به تخصیص مرغ منجمد دولتی به ایرانشهر مقرر شد جهاد کشاورزی و صنعت معدن ضمن نصب بنر و اطلاع رسانی جامع تر نسبت به افزایش عاملان فروش و نظارت بر توزیع اقدام کنند.
 
داودی اظهار داشت: تمامی انبارهای ایرانشهر توسط صنعت و معدن شناسایی و نسبت به اعلام موجودی آنها ۲ مرتبه در ماه از سوی صنوف انجام می شود.
 
وی گفت: برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت و اجحاف به مصرف کنندگان، بازرسی مستمر و فراگیر از سوی تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن با شدت بیشتری انجام می شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=18214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.