• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

کارگاه روانشناسی باموضوع «خودباوری» برگزار شد

  • کد خبر : 18295
  • 29 مرداد 1397 - 12:29
کارگاه روانشناسی باموضوع «خودباوری» برگزار شد

کارگاه روانشناسی باموضوع «خودباوری» به همت موسسه فرهنگی رسانه ای هاتف ( ماهنامه های هاتف جوان و بانوک جوان ) در زاهدان برگزار شد.

به گزارش هاتف ،اولین جلسه این کارگاه صبح دوشنبه ( ۲۹ مرداد )  با استقبال مناسب جوانان و دانشجویان در سالن جلسات موسسه فرهنگی رسانه ای هاتف برگزار شد.
مدرس این کارگاه محمد کیخانیا با سابقه مشاوره در حوزه روانشناسی ، خانواده ، جوانان ، شخصیت و اختلالات بود .
یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزش افزایش اعتماد به نفس، کاهش وابستگی های مخرب ، افزایش خود باوری در بین جوانان بود.
محمد کیخانیا در این کارگاه گفت : عدم اعتماد به نفس مشکلی است که افراد زیادی با آن مواجه اند. این موضوع در سنین پایین شروع می‌شود و اکثرا تا بزرگسالی فرد ادامه خواهد داشت. اما اگر از همان کودکی جلوی این مسئله گرفته شود فرد می‌تواند اعتماد به نفس خود را پیدا کند. داشتن اعتماد به نفس در بسیاری از مواقع لازم و ضروری است، کسانی که اعتماد به نفس دارند بسیار خوشبین تر و مثبت اندیش تر از دیگر افرادی هستند که اعتماد به نفس ندارند.
وی گفت : بدیهی است تا زمانی که افراد خواهان تغییر در شرایط زندگی و وضعیت موجود خود نباشند، نمی‌توان در شرایط آن‌ها تغییری ایجاد کرد.
وی همچنین پس از پایان مباحث ارائه شده به سوالات مخاطبان پاسخ داد. و همچنین جهت آشنایی شرکت کنندگان با ماهنامه های هاتف جوان بسته هایی شامل چند جلد از این ماهنامه به آنان هدیه داده شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=18295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.