• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

۱۸ هزار جلد کتاب کودک و نوجوان در سیستان و بلوچستان توزیع شد

  • کد خبر : 18439
  • 07 شهریور 1397 - 14:09
۱۸ هزار جلد کتاب کودک و نوجوان در سیستان و بلوچستان توزیع شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۸ هزار جلد کتاب کودک و نوجوانان برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس و مساجد همزمان با هفته دولت در این استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، معصومه هادی با بیان اینکه در حرکت پر شتاب دنیای امروز مجهز بودن به علم و دانش نیاز ویژه‌ مربیان کانون است تا تاثیر بیشتری بر مخاطبان خود بگذارند اظهار داشت: سنجش نیازهای کودک و نوجوان و بررسی راه‌های جدید برای پاسخگویی به این نیازها یکی دیگر از مسایل ضروری است که کانون فعالیت‌های خود را بر اساس این اصول مهم در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی برای بالا بردن توانایی‌های مربیان و اعضا متمرکز کرده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با تبریک هفته دولت گفت: برگزاری ویژه برنامه‌ های هفته‌ دولت فرصتی است برای پرورش احساس تعهد ملی و میهنی و قدرشناسی از تمامی کسانی که با همت بلندشان ایران اسلامی را به سوی توسعه و آبادانی هدایت می‌ کنند.
وی افزود: علاوه بر توزیع کتاب برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، حضور همکاران و اعضا در مراسم غبارروبی مزار شهدا در شهرستانها، برپایی نمایشگاه دستاوردها در مراکز فرهنگی هنری، بازدید اعضا کانون از کارخانه‌ ها و کارگاه‌های تولیدی و دیدار مربیان فرهنگی هنری با مسئولان شهرستان‌ها را از دیگر برنامه های اجرا شده هفته دولت در سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
هادی با اشاره به ضرورت همکاری با دیگر سازمان‌ها گفت: امروزه سازمان‌های پیشرو با تعامل موثر با دیگر سازمان‌ها، یادگیری سازمانی خود را افزایش می‌ دهند و کانون به عنوان دستگاهی که پوینده و پویا در حوزه‌ کودک و نوجوان فعالیت می ‌کند از ظرفیت دستگاه‌های دیگر برای بالابردن فعالیت‌های فرهنگی بهره می ‌گیرد.
وی تعداد کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در سیستان و بلوچستان ۲۸ مرکز ثابت و یک مرکز سیار ذکر کرد و افزود: حدود ۴۲ هزار عضو این کانون ها سالانه از ۴۴ ویژه برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی این نهاد در استان بهره مند می شوند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=18439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.