• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
8

دیدار صمیمی مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با تیم سفیران کودک

  • کد خبر : 18927
  • 19 مهر 1397 - 14:07
دیدار صمیمی مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با تیم سفیران کودک

کردستانی مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان: صدا و سیمای استان برای بهبود کیفیت برنامه‌های خود به نقدهای صمیمی و علمی کودکان احتیاج دارد

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، معصومه هادی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در این جلسات به تفاهمات خوبی رسیدیم و کودکان خواسته ها و مطالبات خود را مطرح کردند.
 
وی سپس با یادآوری شعار هفته‌ی ملی کودک(آینده را باید ساخت) هدف از این دیدار را بیان خواسته‌های کودکان از مدیرکل صدا و سیما عنوان کرد: سیاست‌های کانون در مسیری هوشمندانه و در جهت پرورش نسلی آگاه، پویا و متعهد قرار گرفته که در این راه حمایت مسئولان و همکاری دستگاه‌ها، به ویژه رسانه‌ها کاملا ضروری است.
 
هادی گفت: کودکان از مدیر کل صدا و سیما خواستند با حضور در این کانون از کتاب ها و فعالیت های این مرکز بازدیدکنند و با انعکاس این فعالیت ها در رسانه ، کودکان را با نقش کانون بیشترآشنا کنند.
 
محمود دولت‌کردستانی مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: شما در آینده مدیران و برنامه سازان استان هستید و به همین خاطر من دوست دارم برای استفاده از نظرهای سازنده‌ی شما گروهی با عنوان  مشاوران کانون  تشکیل دهیم تا بتوانیم برنامه‌های بهتری برای کودکان و نوجوانان بسازیم.
 
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد مشاوران کانون در صدا و سیما به طور علمی برنامه‌ها را نقد کنند تا از این طریق به صدا و سیما کمک کنند.
 
کردستانی هم‌چنین به بچه‌ها قول داد برای استفاده از توانایی‌های اعضای کانون، در بخش گزارش و اجرا، کارشناسان صدا و سیما افرادی را برای این‌کار انتخاب کنند.
 
مدیرکل صدا و سیما سپس از راه‌اندازی هنرستان صدا و سیما در استان سیستان و بلوچستان، در سال آینده خبر داد و افزود: استفاده از افراد توانمند بومی و توانایی‌های کانون در بخش‌های گوناگون آن از برنامه‌های جدی ما برای موفقیت در این بخش خواهد بود.
 
گفتنی است در پایان اعضای کانون تابلویی را که نماد همکاری این دو سازمان بود، به مدیرکل صدا و سیما اهدا کردند.
 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=18927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.