• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

استاندار جدید سیستان و بلوچستان معرفی شد

  • کد خبر : 19501
  • 23 آبان 1397 - 16:00
استاندار جدید سیستان و بلوچستان معرفی شد

کلید استانداری سیستان و بلوچستان به احمدعلی موهبتی رسید.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، در جلسه امروز هیئت دولت استانداران همدان، کرمان، زنجان و سیستان و بلوچستان انتخاب شدند، در این بین کلید استانداری سیستان و بلوچستان به احمدعلی موهبتی رسید تا وی به عنوان هجدهمین استاندار سکان پهناورترین استان کشور را به دست گیرد.
 
دکتر روحانی رئیس جمهور با بیان اینکه از آقای موهبتی می‌خواهم که رفتارشان در این استان کاملا عادلانه باشد، تاکید کرد: برای ما شیعه، ‌اهل سنت، بلوچ، فارس، هیچ تفاوتی نمی‌کند. اینها همه مسلمان، ایرانی و همه علاقمند هستند و همه اینها باید بتوانند از این فضا استفاده کنند و ما هم باید بتوانیم از ظرفیت آنها به خوبی استفاده کنیم.
 
سید دانیال محبی نیا استاندار کنونی سیستان و بلوچستان آذر ماه سال گذشته به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان انتخاب شد اما پس از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان مجبور است با صندلی خود ظرف روزهای آینده خداحافظی کند و سکان استانداری را به موهبتی بسپارد.
استاندار جدید سیستان و بلوچستان نه تنها با این استان غریبه نیست بلکه بیشتر مسئولیت های خود را در جنوب شرق ایران تجربه کرده است، موهبتی سمت ها و فعالیت های مختلفی را در کارنامه کاری خود دارد که بیشتر آن ها در سیستان و بلوچستان بوده است. از فرمانداری شهر سراوان بگیرید تا مدیرکلی حراست استانداری سیستان و بلوچستان و فرمانداری شهرستان های چابهار و تربت حیدریه و مشهد در دولت تدبیر و امید در رزومه موهبتی دیده می شود.
 
وی فارغ التحصیل رشته کشاورزی گرایش آبیاری از دانشکده کشاورزی زابل است و گفته می شود با یکی از استانداران سابق سیستان وبلوچستان نیز نسبتی فامیلی دارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=19501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.