• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
7

عزای عمومی در استان سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 20359
  • 25 بهمن 1397 - 20:39
عزای عمومی در استان سیستان و بلوچستان

در پی حمله انتحاری تروریستی روزگذشته به اتوبوس حامل نیروهای سپاه در جاده خاش به زاهدان و شهادت جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی، استاندار سه روز عزای عمومی در استان اعلام کرد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، جمعی از مسئولان استانی، کشوری و لشکری این جنایت را محکوم و ضمن تسلیت به خانواده شهدا برای مجروحان این حادثه آرزوی بهبودی کردند.
احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان: حادثه خونین تروریستی اتوبوس حافظان امنیت در محور ارتباطی شهرستان خاش به مرکز استان را که منجر به شهادت مظلومانه و جراحات جمعی از افسران رشید و سربازان خدوم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گردید، به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح و مردم شریف استان و بازماندگان محترم تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
 
بی شک همگام با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، درحالی که مردم عزیز و استوار و قهرمان استان سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی، همراه با مردم بزرگوار ایران اسلامی، با عزتمداری و عظمت نقش به سزایی در خلق حماسه بزرگ جشن پیروزی داشتند، دشمنان اسلام در راس آن ها آمریکای جنایتکار و ایادی مزدور آن خشم عمیق و کینه دیرینه خویش را برون افکندند و مرتکب جنایت کور شدند و در عملیات انتحاری، جوانان عزیز عرصه خدمت و امنیت را به فیض عظیم شهادت رساندند.
 
ملت ایران بنا به فرمایش معمار کبیر انقلاب، هیچ گاه از شهادت نهراسیده و روز به روز مستحکم تر و مقاوم می شود و در برابر زیاده خواهی های اربابان زر و زور و قدرت تا پای جان ایستاده است.
 
این جنایت بر اثر عصبیت و جاهلیت دشمنان نادان از ۴۰ سالگی انقلاب رخ داد که خواهان تفرقه بین امت واحده در استان بودند، لکن با ایستادگی و بصیرت و وحدت و یکپارچگی مردم شیعه و سنی خللی در وحدت آن ها و خدمات رسانی فعالان و نیروهای نظامی و انتظامی ایجاد نخواهد کرد. لذا لازم است مردم بزرگوار و با بصیرت استان با حفظ وحدت ملی خویش نقشه شوم آن ها را در نطفه خفه نمایند.
 
اطمینان می دهم با همکاری خردمندانه اعضای محترم شورای تامین استان با تمام جدیت عاملان این حادثه شوم در اسرع وقت شناسایی و به دستگاه محترم قضایی معرفی شوند تا با اشد مجازات با آن ها برخورد قاطع گردد.
 
اینجانب مجدد به روح پاک شهیدان درود فرستاده و با خانواده معزز این شهدای والامقام ابراز همدردی نموده و تسلیت خویش و اعضای شورای تامین استان را محضر عزیزان اعلام داشته و علو درجات برای شهیدان انقلاب و حافظان نظم و امنیت و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه را از خداوند سبحان خواستارم و از روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۱۱/۲۵ به مدت سه روز عزای عمومی اعلام می نمایم. ضروری است مراکز درمانی سریعا نسبت به رسیدگی کامل مجروحان اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=20359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.