• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

دستگیری یک زن در ارتباط با حمله تروریستی جاده خاش

  • کد خبر : 20422
  • 02 اسفند 1397 - 12:25
دستگیری یک زن در ارتباط با حمله تروریستی جاده خاش

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از دستگیری یک زن در ارتباط با حادثه تروریستی خاش -زاهدان خبر داد که به گفته وی با دستگیری او دشمن دستپاچه شده است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در نشستی خبری در پاسخ به پرسشی درباره احتمال نفوذ اطلاعاتی در جریان حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال نفوذ بوده و این اقدام دشمن طبیعی است. در بحث نفوذ آنها هم نفوذ فکری و هم نفوذ امنیتی را دنبال می کنند، اینکه نفوذ در حادثه زاهدان دخیل بوده، هنوز معلوم نیست. در این قضیه یک خانمی دستگیر شد که سرنخ بسیار خوبی بود، با دستگیری او دشمن دستپاچه شده است.
 
وی افزود: علاوه بر آنکه عامل طراح این حادثه دستگیر شد مقادیر زیادی مواد منفجره که برای عملیات آماده کرده بودند کشف شد اما کسانیکه که در عقب این ماجرا هستند بدانند باید هزینه بسیار زیادتر از آنچه فکر می کنند بپردازند.
 
وی گفت: اقدامی که جبهه استکبار به دست بعضی از ایادی خودش با بودجه ها و تامین مالی و استفاده از جغرافیای کشوری مثل پاکستان انجام داد، نشان دهنده ضعف آنها است.
 
حاجی صادقی تصریح کرد: آنها وعده داده بودند مردم بر خلاف سال های گذشته از نظام و انقلاب پشتیبانی نمی کنند اما امسال بر اساس آمار و اطلاعات حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال از تمام سال های گذشته بیشتر بود. دشمن با دیدن این حضور خواست انتقام بگیرد و این نشان دهنده ضعف دشمن است.
 
وی افزود: سپاه ضمن دارا بودن اقتدار نظامی که دشمن از بسیاری از آن خبر ندارد، دارای یک هویت دینی و معنوی است که است که عامل اصلی اقتدار سپاه است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه هویت دینی سپاه آن را از تمام ارتش های دنیا متمایز می کند، اظهار کرد: یکی‌ از فلسفه های وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه این است که معنویت و بصیرت دینی را در سپاه حفظ و ارتقاء دهد. ماموریت ما این است که پاسدارانی را تربیت کنیم که در سنگر نشینی انقلاب استقامت فکری و عملی کسب کنند و آنچه سپاه را پیشتاز کرده همین دو اصل است. از دیگر وظایف نمایندگی ولی فقیه ارتقاء پیوند بین سپاه و بسیج با روحانیت است تا آمادگی های معنوی برای مقابله با دشمن ارتقاء پیدا کند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=20422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.