• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
10

چابهار بهترین محل سرمایه‌گذاری و تجارت است

  • کد خبر : 20529
  • 07 اسفند 1397 - 10:33
چابهار بهترین محل سرمایه‌گذاری و تجارت است

سرمایه‌گذاران خیال نکنند که در این منطقه امنیت وجود ندارد ما از تمام اختلافات قومی و مذهبی عبور کرده‌ایم و امروز امنیت کامل در این منطقه حاکم است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل تسنن زاهدان، در همایش بین المللی توسعه بندر چابهار اظهار داشت:‌ از مسئولان به خاطرت توجه به بندر چابهار و این منطقه قدردانی می‌کنم، چابهار حلقه اتصالی بین ملت‌ها است.
 

وی افزود: بهترین فرصت است که ملت‌های دنیا تولیدات خود را از این نقطه به کشورهای خود وارد و صادر کنند، از تمام سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم تا در بندر شهید بهشتی سرمایه گذاری کنند و مطمئن باشند که از این سرمایه گذاری به صورت صددرصدی سود می‌کنند.

 

وی گفت: چابهار بهترین محل سرمایه‌گذاری و تجارت است و از نمونه‌های فضل الهی محسوب می‌شود، خوشبختانه زیرساخت‌ها در بندر چابهار آماده است و این زیرساخت‌ها را باید به کمال برسانیم تا از منافع بیشتری برخوردار شویم و منافع آن به کشورهای مختلف برسد.

 

 

مولوی عبدالحمید تصریح کرد:‌ در توسعه زیرساخت‌های بندر باید مردم منطقه حضور داشته باشند و از منافع برخوردار شوند، در توسعه این بندر باید مردم هم همراه باشند، این منطقه با همه نعمت‌ها کپرنشین، بیکار و بیسواد دارد که باید از نعمت بندر چابهار استفاده کنند. باید به این مردم مهارت‌آموزی شود و در توسعه عمرانی به کار گرفته شوند که به انسجام بیشتر کمک می‌کند و به ارتقاء امنیت می‌انجامد.

 

وی با بیان اینکه حضور بومی‌ها در توسعه چابهار به انسجام بیشتر و ارتقا امنیت می‌انجامد، گفت:‌ امنیت در استان سیستان و بلوچستان حاکم است، منطقه چابهار منطقه امنی است و اراده مردم استان بر این است که اجازه ندهند ناامنی رخ دهد.

 

وی افزود:‌ از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم که در چابهار سرمایه‌گذاری کنند و قطعا منافع بی‌شماری دارد، مردم استان سیستان و بلوچستان از هر نوع اختلافات قومی و مذهبی عبور کردند و زمینه امنیت در استان سیستان و بلوچستان فراهم است و سرمایه‌گذاران هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=20529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.