• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

زوج‌های نابارور مناطق محروم تحت‌پوشش درمانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار می‌گیرند

  • کد خبر : 20683
  • 19 اسفند 1397 - 9:53
زوج‌های نابارور مناطق محروم تحت‌پوشش درمانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار می‌گیرند

زوج‌های نابارور و بیماران صعب‌العلاج مناطق محروم تحت پوشش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار می‌گیرند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، امیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اظهارداشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه خدمت‌رسانی به مستضعفین اقدامات مناسبی انجام داده و به این خدمت افتخار می‌کند، بنیاد برکت با هدف مبارزه با فقر و توزیع عادلانه امکانات بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ باب مدرسه و مسجد در مناطق محروم احداث کرده و در بخش اشتغال و توانمندسازی نیازمندان نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است.
 
وی افزود: در زمینه محرومیت‌زدایی استان‌های محروم مانند کرمان، سیستان و بلوچستان و خوزستان در اولویت هستند. بنیاد برکت احسان سال ۱۳۹۷ با رویکرد اجتماعی راه‌اندازی شد‌. این بنیاد در زمینه تامین جهیزیه، ۲ هزار جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم تقدیم کرده‌، در بخش نوشت افزار نیز ۳ هزار بسته نوشت افزار در قالب پویش مشق احسان بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع شده است.
 
وی گفت: در بخش ورزش مناطق محروم، پویش لیگ احسان را راه‌اندازی و بیش از یکصدهزار قلم ورزشی بین ورزشکاران ۲هزار روستای محروم توزیع شد. همچنین ۳ هزار ویلچر در پویش چرخ زندگی تهیه و بین معلولین مناطق محروم توزیع شد.
 

 
مدنی ادامه داد: در زمینه کاشت حلزون برای کودکان ناشنوای مناطق محروم برنامه‌ریزی شده و برای ۳ هزار کودک ناشنوا و یا کم‌شنوا حلزون گوش، کاشت می‌شود.
 
وی از فعالیت‌های اجتماعی بنیاد برکت به درمان بیماران اشاره کرد و گفت: درمان زوج‌های نابارور و بیمارانی که دارای بیماری صعب‌العلاج هستند در اولویت است و بنیاد این افراد را تحت پوشش قرار می‌دهد. برای چابک‌سازی خدمت‌رسانی به مردم، بنیاد برکت به‌جای ایجاد ساختار در هر استان، از گروه‌های جهادی و مردمی کمک می‌گیرد و این گروه‌ها به عنوان واسط بنیاد در مناطق محروم هستند.
 
مدنی خاطرنشان کرد: بنیاد با این گروه‌های جهادی و مردمی ارتباط مستقیم دارد و افراد نیازمندی که از طریق این گروه‌ها معرفی می‌شوند، پس از شناسایی و تایید مورد حمایت بنیاد قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=20683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.