• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
9

ضرورت توجه آحاد مردم به هشدارهای پلیسی در ایام نوروز

  • کد خبر : 20733
  • 29 اسفند 1397 - 13:04
ضرورت توجه آحاد مردم به هشدارهای پلیسی در ایام نوروز
هموطنان عزیز در ایام نوروز به هشدار‌های پلیس خدمتگزار توجه کنند تا خاطرات خوشی در کنار خانواده‌های محترم داشته باشند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، سردار احمد طاهری، جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان، اظهارداشت: هموطنان عزیز هنگام سفر‌های نوروزی اقدامات ایمنی و امنیتی را رعایت و به هشدار‌های پلیسی توجه کنند.
وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز افزود: هموطنان و همشهریان عزیزی که قصد سفر دارند اقدامات ایمنی و امنیتی مربوط به قبل و حین سفر را مراعات کنند تا در کنار خانواده اوقات خوشی را سپری کنند.
وی گفت: درصد بالایی از جرائم و حوادث تلخ به دلیل سهل انگاری و عدم آگاهی افراد و سوء استفاده مجرمان از این امر اتفاق می‌افتد بنابراین توجه مردم به هشدار‌های پلیسی می‌تواند در آگاهی بخشی و پیشگیری از وقوع آن‌ها بسیار موثر واقع شود.
سردار طاهری ادامه داد: نحوه حفاظت از گذرواژه‌ها و خرید‌های اینترنتی و استفاده ایمن از کارت‌های بانکی، مراقبت از اطلاعات شخصی در تلفن‌های همراه و رایانه، رعایت اقدامات مربوط به حضور در اماکن پرتردد مانند مراکز خرید، مراقبت از خود و سایر اعضای خانواده بخصوص کودکان، موارد حفاظتی مربوط به منزل و اتومبیل از جمله موضوعاتی است که که باید مد نظر خانواده‌های عزیز قرار گیرد.
وی گفت: پلیس خدمتگزار در همه جا در خدمت و همراه مردم است و برای هموطنان عزیز سالی پر از امنیت، آرامش و آسایش توأم با سلامتی، شادابی و موفقیت آرزو می‌کند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=20733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.