• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
6

مسافران برای ایمنی بهتر در کمپ‌های تعیین شده چابهار مستقر شوند

  • کد خبر : 20736
  • 29 اسفند 1397 - 13:14
مسافران برای ایمنی بهتر در کمپ‌های تعیین شده چابهار مستقر شوند
مسافران برای امنیت بهتر، آسودگی خاطر و سفری ایمن در کمپ‌های تعیین شده این منطقه آزاد چابهار مستقر تا با مشکل خاصی مواجه نشوند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، مرتضی سلطانی فرد رئیس کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک منطقه آزاد چابهار، اظهار داشت: مسافران از برپایی چادر در محل‌های خلوت و در حاشیه جاده، خیابان‌ها و پیاده رو‌ها خودداری کنند.
وی افزود: برای اسکان از محل‌ها و کمپ‌های مسافری تعیین شده که تحت نظارت ایستگاه‌های امدادی و ستاد نوروزی منطقه آزاد چابهار است استفاده کنند.
وی گفت: برای فراهم ساختن فضایی ایمن و عاری از هرگونه مشکلات احتمالی با انتشار بروشور و بنر، هشدار‌ها و توصیه‌های لازم در آن لحاظ شده است.
سلطانی فرد ادامه داد: برای بروز هرگونه خطر احتمالی ناشی از سرقت خودروها، مسافران و گردشگران ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی مانند قفل پدال و فرمان، خودرو‌های خود را در محل‌های قابل دید و جای مطمئن (پارکینگ ها) پارک کنند.
وی گفت: از قرار دادن کیف حاوی اشیاء با ارزش و وجه نقد در کنار جاده‌ها و در معرض دید خودداری و در صورت وجود لوازم قیمتی در داخل چادر‌های مسافرتی از ترک چادر پرهیز و حتی الامکان یک نفر از اعضای خانواده در چادر اسکان داشته باشد.
وی تاکید کرد:مسافران و گردشگران با قوانین خروج قانونی وسایل همراه مسافر از قبل آشنایی پیدا کنند تا در دام افراد سودجو جهت کمک به خارج کردن وسائل خریداری شده گرفتار نشوند.
وی گفت: مراقب درگیری‌های ساختگی در اطراف خود بوده و در صورت مشاهده افراد بیکار و سودجو که در اماکن عمومی و فروشگاه‌ها و محل اسکان بی دلیل حضور دارند مراتب را به نزدیک‌ترین واحد انتظامی و پلیس اطلاع دهید.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=20736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.