• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
15

سیستان و بلوچستان به عنوان پایتخت وحدت ایران در دنیا زبانزد است

  • کد خبر : 21065
  • 01 فروردین 1398 - 14:42
سیستان و بلوچستان به عنوان پایتخت وحدت ایران در دنیا زبانزد است
هنر ما به عنوان مسئولین به ویژه در نهادهای سیاسی و اجتماعی این است که زمینه را برای نقش‌آفرینی اقشار مختلف به ویژه سمن‌ها و احزاب فراهم کنیم تا فضا برای حضور و ایده‌پردازی جوانان جهت حل مشکلات باز شود.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، در چهارمین اجلاس استانی نماز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز سیستان و بلوچستان در ایران و دنیا نامی برجسته است و وحدتی که امروز با وجود گستره قومی و مذهبی متنوع در استان وجود دارد، سیستان و بلوچستان را زبانزد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید همه توان را در راستای وحدت‌افزایی و گسترش مودت و برادری بین مردم استان به کار بگیریم، افزود: امروز رهبر معظم انقلاب در جهان به عنوان پرچمدار وحدت و مقابله با جریانات تفرقه‌انگیز میان مسلمانان تلقی می‌شوند و ما نیز تکلیف داریم پشت سر ایشان در انتشار گفتمان وحدت‌آفرین تلاش کنیم و این گفتمان باید در سیستان و بلوچستان به عنوان پایتخت وحدت جمهوری اسلامی بیش از همه جا نمود پیدا کند.
وی سیستان و بلوچستان را نیازمند توسعه همه جانبه دانست و این توسعه نیازمند همکاری همه جانبه اقشار و نگاه‌های مختلف است، گفت: امروز باید زمینه را برای حضور جوانان فراهم کنیم و بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب به خوبی این موضوع را تبیین کرده است.
زینی وند ادامه داد: هموار کردن راه برای حضور و نقش‌آفرینی جوانان و بانوان مسیر را برای حل بسیاری از مشکلات موجود در جامعه می‌گشاید و ما به عنوان متولیان امر اداره کشور نباید از تشکل‌های مردمی و سیاسی غافل شویم.
وی تصریح کرد: هنر ما به عنوان مسئولین به ویژه در نهادهای سیاسی و اجتماعی این است که زمینه را برای نقش‌آفرینی اقشار مختلف به ویژه سمن‌ها و احزاب فراهم کنیم تا فضا برای حضور و ایده‌پردازی جوانان جهت حل مشکلات باز شود.
وی گفت: همه تریبون‌داران به ویژه نمازهای جماعت باید مردم را به مشارکت و تعامل در راستای حل مشکلات دعوت کنند و ما آمادگی داریم نظرات جمع‌بندی شده‌ای که به ما ارائه شود را به نحو عملی مورد استفاده قرار دهیم. امروز مثلث امام جمعه، نماینده مجلس و فرماندار در هر شهرستان باید ظرفیت‌ها را برای حل مشکلات بسیج کنند.
لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=21065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.