• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4

عملیات اجرایی خط انتقال گاز ایرانشهر به خاش آغاز شد

  • کد خبر : 21135
  • 01 فروردین 1398 - 14:34
عملیات اجرایی خط انتقال گاز ایرانشهر به خاش آغاز شد
عملیات اجرایی خط انتقال گاز ایرانشهر به خاش پیش از ظهر امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیران استانی، علما و ریش سفیدان شهرستان خاش آغاز شد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: زیرساخت های آب، برق و گاز بستری برای توسعه همه جانبه است و به ویژه در حوزه گاز بستر مناسبی برای فعالیت و سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم می‌شود.

وی افزود: گازرسانی به منطقه خاش به لحاظ سردسیر بودن این منطقه حائز اهمیت است اما تغییراتی در این طرح ایجاد شد که باعث تاخیر در اجرای طرح گازرسانی شد که از مردم بابت این تاخیر عذرخواهی می‌کنیم.
وی گفت: کلنگ خط ۱۴۷ کیلومتری گازرسانی ایرانشهر به خاش از امروز آغاز شده و این خط به سمت میرجاوه ادامه خواهد داشت.
موهبتی ادامه داد: ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان برای انتقال خطوط گاز اختصاص پیدا کرده و هزینه خواهد شد و هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز در حوزه گازرسانی داخل شهری هزینه می گردد.
وی گفت: برای تسریع در طرح گازرسانی برابر درخواست استان و تدبیر وزارت نفت استان هایی که در سابق گازرسانی شده موظف شدند شرکت‌های استانی را همراهی و کمک نمایند که در این طرح استان فارس معین شهرستان خاش شده است. امیدواریم این طرح در حداقل زمان و در بازه زمانی ۱۵ ماهه به نتیجه برسد.
وی افزود: مردم می توانند از هم اکنون لوله کشی گاز در منازل خود را آغاز نمایند و برای این امر از تسهیلات پنج میلیون تومانی نیز استفاده کنند، موهبتی همراهی و هم‌افزایی همه دستگاه‌های متولی و مردم منطقه را به ثمر رسیدن این طرح در کوتاهترین زمان ممکن خواستار شد.
موهبتی خاطرنشان کرد: سال ۹۸ و ۹۹ جهشی بزرگ در حوزه گازرسانی برای استان رقم بخورد و همه مردم استان از این نعمت بهرهمند گردند.
وی گفت: متناسب با دیدگاه مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری که استان سیستان و بلوچستان را مهمترین و استراتژیک‌ترین استان کشور می دانند اجرای این پروژه و سایر طرح ها شتاب بگیرد و خدمت بی منت به مردم استان ارائه شود.
لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=21135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.