• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

مستند ۴۰ سند در زاهدان رونمایی شد

  • کد خبر : 21144
  • 01 فروردین 1398 - 3:18
مستند ۴۰ سند در زاهدان رونمایی شد

۶ هزار و ۹۰۰ دقیقه از برنامه های تولیدی دیگر مراکز استان‌ها نیز از شبکه استانی هامون در ایام نوروز پخش خواهد شد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، محمود دولت کردستانی،مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات دندانپزشکی زاهدان برگزار شد اظهار داشت: مجموعه مستند ۴۰ سند تلاش تخصصی رسانه در بیان و انتقال موثر دستاوردهای انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان است که بخشی از آن در ایام نوروز از شبکه استانی هامون پخش خواهد شد.

وی افزود: ۲۲ مستند ۳۰ دقیقه ی تولیدی صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان در ایام نوروز امسال از شبکه های سراسری و شبکه استانی هامون پخش می‌شود.
وی گفت: مستند ۴۰ سند که قرار است در ایام نوروز از شبکه استانی هامون پخش شود باید طی پنج سال ساخته می‌شد اما با تلاش مجموعه صدا و سیمای استان در کمتر از ۳ ماه تولید شده است.
کردستانی ادامه داد: امسال ۳۳ شبکه استانی برای ایام نوروز برنامه ریزی انجام داده که استان سیستان و بلوچستان یکی از این مراکز است که قرار است در مجموع شاهد پخش ۱۰ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی با رویکرد سال نو از شبکه استانی باشیم.
وی عنوان کرد: ۶ هزار و ۹۰۰ دقیقه از برنامه های تولیدی دیگر مراکز استان‌ها نیز از شبکه استانی هامون در این ایام پخش خواهد شد.
وی گفت: برنامه رادیویی سال نو سلام و برنامه تلویزیونی ۴۰ بهار از تولیدات مرکز استان در لحظه تحویل سال با رویکرد شاد و مفرح با حضور مهمان های ویژه مهمان خانه های هم استانی ها خواهد بود.
لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=21144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.